Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 686 ggr
MarajLowajz
0

(Säljes) 2 honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har två stycken honor som absolut inte går tillsammans här hemma längre då ena honan har blivit väldigt aggressiv mot den andra. De bråkar nästan jämt och det flyger tussar, har ingen möjlighet att sära på dem då jag bor i en lägenheten och andra personliga skäl.

Vill nu sälja dessa två, var för sig såklart.

De är innekaniner och har enbart varit ute under sommartid. De är födda våren 2014 och blir 1 år runt vårkanten.

Den ena, Tjorven, är madagaskar-färgad Lejonhuvad Dvärgvädur och väldigt frammåt. Inga problem med kloklippning och kontroll av munhälsa.
Tycker mer om att utforska och äta sladdar mer än att ligga och mysa hehe.

Den andra, Snövit, är vit blåögd Dvärgvädur SB (har jag för mig). Också inga problem med kloklippning och kontroll av munhälsa. Hon tycker inte om lyft men lugnar ner sig när hon väl kommit till famnen och kan ligga still och gosa en längre stund.

Dessa är köpta av en uppfödare dock inga papper på dem, betalade 450kr/st för dem och säljer dem helst för det priset.

Vill att de kommer till ett bra hem!
De finns i Rättvik, Dalarna. Men transport kan ordnas i rimliga sträckor. Åker mot Västerås ungefär 1ggr per månad.
Ska ner till Reptilmässa i Stockholm 31/1 så transport till Solna funkar då.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein