Kaniner som säljs?
Hejsan,
Tänkte kolla lite vilka som har kaniner tillsalu? Jag letar efter nytt avelsblod och även sällskapskaniner till mina honor (Helst Kastrerad)
Alla raser är välkommna även blandisar ! Presentera gärna kaninen här.
Kaninen/Kaninerna kommer ha en stor bur som är efter reglerna, fri tillgång till hö och några kommer ha fri tillgång till att gå ut i hagen när dom vill, andra får vara ute dagligen. Jag bor på en Liten hästgård där jag har mina kaniner, på sommaren är alla ute på bete, förutom dom som har små ungar dom får vara ute i någon timme tills ungarna blir större och kan vara med där ute. Mina kaniner bor i en lada, där dom har som små boxar där det bor, i boxarna finns det hö, vatten och hus även leksaker till de kaniner som tycker det är intressant. De flesta kaninerna här är mycket ute i skogen och skuttar runt i sele, de som gillar hoppning tränar jag såklart och tävlar för mer info pm:a eller skriv här :) är även intresserad av tillbehör !
Striken´s Kaniner
www.strikenskaniner.weebly.com
Har Pm:a :)
Striken´s Kaniner
Putt !
Striken´s Kaniner
Putt!
Striken´s Kaniner
Jag får renrasiga lejonhuvade ungar i början av Februari :) går troligen att fås med stamtavla
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
Vi har en kull dvärgvädurar i färgerna zobel brun, zobel blå och zobelsiameser. :) Besök sandbykanin.weebly.com
Kolla något omplaceringshem, där kan du säkert hitta sällskapskaniner :)
Var finns du?
Vad ska du ha alla kaninerna till?
#12 Står i #0. :)
#9 har skickat Pm. #10 ja det ska jag göra. #11 Göteborg #12 jag har inriktat mig i både Avel, sällskap och hoppning. Kaniner är det som betyder mest och vill utvecklas i de tre inriktningarna. Om du har speciella frågor så pm gärna :) #13 har pm:at dig. #14 :)
Striken´s Kaniner
Jag skaffade nyss en kastrerad hane från Humlebo djur och natur i Floda. Superbra bemötande och hon har fler kastrerade hanar inne och en hel del andra kaniner. http://www.humleboet.se/
"Ha det gött, ät ej kött" 
#15 Kommer para min ena hona i februari/mars. PMa om du vill få info! :)