Rolig histora!
Hej jag har kommit på en ny lek.
den går ut på att man skriver en rolighistoria/minne med sin kanin.
Jag min syrra (8 år) och mamma, pappa var ute, som vanligt tog jag ut min kanin i sele. Alla kollade på honom och han fick uppmärksamheten, sen kom en fågel och sjöng så fint. Då kollade alla på den och Leo (min kanin) blev tvär arg. Han som är van vid uppmärksamhet fick ingen, han hoppade på mina ben. Och sedan började han morra mot fågeln för att få bort den. Han såg ut som en vakthund, de såg så roligt ut.
Nu är de er tur
ingen rolighistoria? :/
Haha rolig historia Ts! :D försöker komma på en historia!! skickar den så fort jag kommer på den!
Jag har en! 🙂 jag var ute och rastade min kanin. Då kom en dam och sa "men vilken gullig hund! Men oj vad stora öron!" 😂
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
#3 HAHAHAHA har också varit me om de!
Det sitter alltid skator på kaninernas tak på uteburen och så springer dom typ runt och jagar dom så att dom flyger iväg… 😃
#3 Har hänt här också! Fast den kaninen var väldigt lurvig och man såg knappt nåt mer än en massa grå päls och ett koppel, korta öron hade han också, så jag kan förstå det på sätt och vis 😃
Min kanin brukade vara lös ute och skutta, då kom det förbi några barn och sa " den där stora vildharen, kan vi få köpa den? Måste bara springa hem och fråga mamma först" :)
Haha! Jag vade Hedda lös (åkte skidor runt kvarteret) och då kom några människor och Hedda kan inte stanna så hon sprang fram och jag skämdes, men kvinnan verkade tycka att Hedda var rolig, men det har hänt många gånger så…
Inte direkt en rolig historia men en rolig grej Abel brukade göra, jag brukade ha honom lös i mitt rum och VARJE gång jag gick ut för att hämta något så hoppade han upp på stolen och sen på byrån och bara satt där tills jag kom tillbaka och bar ned honom, haha
Var ute med Busan en gång, en dvv hona, så kom det en person och sa "oj vilken stor chihuahua" jag kunde ju inte hålla mig för skratt den gången. Senare kom det en annan människa med hund som stod på avstånd och frågade "får dom hälsa" varpå jag svarade "nja, nog för att vi har hund men jag vet inte vad din hund tycker om kanin" människan vart helt paff och började själv att skratta och bad om ursäkt så gick hon in med sin hund.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos