Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 2097 ggr
Kaninernasbästa
1

Stampe är död

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett tag sen skrev jag ju att Stampe var mager och vinglade. Idag var han död… Kommer verkligen att sakna honom men kan Hedda vara ensam?

Storip
0

Beklagar 🌺

Du får helt enkelt vänta och se hur Hedda reagerar utan sin livskompis.

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

Kaninernasbästa
0

Ja! om hon skulle sakna honom, vad gör jag?

claravincent
0

Beklagar verkligen :(

sara8282
0

Beklagar!  Tror säkert hon kommer sakna sin vän.  Du får se hur hon reagerar. Kanske vore en bra idé att skaffa en ny kaninkompis till henne.

Kaninernasbästa
0

Tack #3 och #4

[Deshasix]
0

Vad sorgligt, beklagar! :(

tlover
0

Beklagar sorgen

l'm back

Smultrondraken70
0

Vad ledsamt! och det är ju alltid extra sorgligt när en blir ensam kvar. Om du inte vill ha en till kanin skulle jag avvaktat ett tag och se om hon finner sig tillrätta ensam. Fast det klart, det beror ju också på om du kanske vill ha en till kanin:) ? Då skulle jag skaffat en kompis. Fy vad rörigt det blev, men du förstår nog…än en gång, beklagar att du förlorat din fina Stampe.

Kaninernasbästa
0

#6 #7 #8 tack, det är guld värt det ni skriver #8 vi ska nog ha en till kanin. Men vi har kaninerna ute året Om, så vi vet inte om det är någon som säljer utekaniner?

MiloochWIlliam
0

Beklagar sorgen 😕

Vinn hundgodis på yorkshireterrier ifokus! 

crystalguurl
0

Beklagar :(

tlover
0

#9 Vet ni vad han dog av? annars kan det vara värt att vänta några veckor innan ni skaffar en ny kanin så att den nya inte smittas. Då blir det ju bara jobbigt.

l'm back

Kaninernasbästa
0

#12 nej vi vet inte. Men vi har en tjej som bodde med han och var med han helatiden, så troligen inte någon smitta.

tlover
0

#13 Vänta ändå, hon kan vara naturligt immun tex, eller (i värsta fall) så insjuknar hon om några daqar.

Jag skulle väl vänta i 2 månader el så.

l'm back

Kaninernasbästa
0

Ja, tror vi väntar till typ sommaren/ våren så det är ju ett tag.

[Lollo1402]
0

Åh nej! Så tråkigt! Beklagar verkligen🌺

Kaninernasbästa
0

#mm, tack

[Sockertoppens_kaniner]
0

#17 Du har PM. :)

Kaninernasbästa
0

Har svarat #18

[IngenFantasi]
0

Beklagar 😕🌺❤️

[Melbun]
0

beklagar :( Jag tror dock att om din kanin har haft kompis så blir den nog ganska ledsen utan :( kanske hade du kunnat adoptera en i samma ålder som din och ge en kanin ett bra hem :)