OT - Tokio Hotel
Jag älskar att diskutera :) OCh självklart älskar jag Tokio Hotel! Derför skapade jag en diskutionstråd om Tokio Hotel.
JAg diskuterar hällst med dom som inte gillar Th ;) Jag älskar att försvara dem! OCh jag kan försvara dem mot ALLT!! Tro mig ;) Testa bara :P haha..
Allt jag inte vill se är korta och jobba inlägg som, jag hatar dom, älskar th <3.
Skriv riktiga mening och ha något viktigt att säga i inlägget :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Kan man inte älska Tokio Hotel eller? ^^ Tycker deras tyska låtar är absolut bäst, eftersom det är deras "riktiga" språk. Engelska låtarna är också helt okej.
Är imot alla som gillar dem just för deras utseende (går dock inte att säga att Tom och Bill inte är heta ^^) men tyvärr är nästan hälften av deras fans fjortistjejer som tycker dem är snygga och inte hört en enda låt.
Sen måste jag bara påpeka hur sött Bill låter när han är femton och spelar in videon till Schrei ^^
Har bara hört Monsoon, den e bra.. men stör mig fruktansvärt mkt på sångaren, klarar inte av att se dom när jag lyssnar :P Har väldigt svårt för sådär feminima killar (ja, det är fjantigt, jag vet..), men rösten är ju fin på sina ställen iaf.
Btw.. tycker det e rätt jobbigt när folk skapar trådar om allt möjligt som inte handlar om kaniner utan att skriva OT.
#2: Tycker du han ser konstig ut? Han är ju snygg ;)
Diskutera detta på musik.ifokus istället.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Är jag den ända som inte alls gillar dom? Känner mig odda ;P
#1; Jag håller till 100% med dig :) JAg har verkligen gillat dem sedan dom var små :) När de började sjunga på engelska blev det ovant men självklart förstår man texten på ett helt annat sätt. Men personligen tycker jag att hela bandet kan utrycka sig bättre i tyska låtarna just för att de pratar språket till vardags :)
Jag måste även jag påpeka vilken underbart söt röst han har när han är treeton år och sjunger It's raining men.
Så otroligt söt :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#4, annat som inte rör kaniner går ju bra att diskutera här ? :P
#2, snygg!? Var då ? Jag trodde det var en tjej första gången jag hörde och såg honom, och jag föredrar killar ;)
#7 Haha xD
- Mvh Emma
Har bara hört/sett en låt och det var två hemska minuter, killar som sprang runt med massa smink och såg ut som deppressiva transvestiter som vill få ungdomar att börja gråta och känna igen sig i "deras" texter och därmed känna sig ännu mer deppressiva och tycka ännu mer synd om sig själv. Sen deras musik, som ett blankt uttryckslös papper, varken punk varken rock. Ngt slags fjortis-deppresiv-låtsas-"hård"pop. Mhm där vad mina åsikter, ska du försvara dem nu:P?

Jag gillar inte låten monsoon, den är så tjatigXD jag lysnar inte så mycket på den musikstilen, fast jao, jag hatar dom inte. men gillar inte musiken:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Tror att ni kan dra igång fler på musik.ifokus, eller ni kanske kan disskutera där också? Dom vill säkert också vara med ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#5; Varför gillar du dom inte :P??
#7; Bill är ju otroligt söt :) JAg tycker han har jätte fina ögon, ett otroligt vackert ansikte och han verkar alltid så glad :) En drömmkille. Synd han är tysk.. Eller ja synd och synd ska man väll inte säga. TYska är ett jätte vackert språk :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Men om det finns en sajt för musik, varför inte diskutera där? :)
Kanin.ifokus diskuterar vi kanin
Musik.ifokus diskuterar vi musik
Visst kan man prata om annat, men nu finns det en bra musiksida med många medlemmar.
Solbackens kaniner
Värt att tänka på att killarna är fortfarande tonåringar (iaf Bill och Tom) så jag tycker dem är jätteduktiga för att vara så unga! Men, smaken är ju olika ;) Personligen lyssnar jag på dem typ dygnet runt, klarar mig inte utan deras musik ^^
#7: *Asg* x) Han ser ju ut som en kille, helt klart ;) Fast hans "storebror" är snyggare ;)
#13, man kanske lärt känna fler personer här inne, så man tycker det e roligare å diskutera här ? :) Bara en gissning :) Men visst borde man kanske egentligen diskutera det på Musik.ifokus :P Det enda som stör mig är när man inte skriver OT i rubriken, så man lätt kan sålla bort om man inte vill läsa om annat än kanixer:)
#13; Alla Tokio Hotel intresserade finns inte på Musik.ifokus. Dessutom är nästan ingen inne där. Och för det tredje kan det vara kul att veta vad kaninnissarna tycker om Th :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#5 Tina, jag gillar inte heller dem, så vi är två om det. ;)
Jag tycker inte att de sjunger så speciellt bra.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Tycker inte att dom är så superduktiga på att sjunga, och inte heller så jättesnygga. Fast Bill är ju faktist rätt söt, Tom också :)
Har inget emot dom men inget för dom heller.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#17 Va bra ;) Kan bilda klubb tillsammans^^ lol!

Tycker de är riktigt duktiga! :D Älskar Monsoon :)
#9;
1. Det är bara Bill som bär smink. Förmodligen för att han tycker det är snyggt och för det är hans stil. Svart hår, svarta naglar och svarta ögon ;) Sedan finns säkert de som inte gillar hans stil men personligen älskar jag den!
2. Tokio Hotel är ett väldigt glatt ocg roligt band. Visst finns en hel del sorgligare låtar men även en hel del glada och fartiga. Vilket jag personligen tkr är en väldigt underbart skön mix! Alla låtar som är sorgliga har även ett inslag av positivt. Så istället för de ungdomar som nu känner igensig ska trycka ner sig ännu mer så ser förmodligen det där lilla extra och istället ser hoppar och ljuset framför sig.
3. Deras musik stil varierar enormt mkt. Från punkrock, till rock och liknande. Jag tkr det är en väldigt skön mix :). Och jag tycker att deras texter verkligen har ord som betyder mycket. OCh låtarna berör! JAg fastnar direkt vid alla låtar då dom är enormt fängslande!
Där har du lite svar ;) Sedan har vi ju olika musik smak också!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Så bara för att vissa ungdomar mår dålig, får inte sångare/låtskrivare sjunga/skriva det dom vill?
Bottenproblemet till att ungdomar mår dålig är ju knappast musiken? Det har ju blivit lite utav en trend att just må dåligt och skära sig mm.
Förstår mig inte på dem som skyller på musiken? Skumt.
Dom är mycketmycket bra , och Bill Kaulitz är ju het som f*n , många (mest killar) säger att tjejer tycker om TH bara för Bill Kaulitz . Men det är inte fakta hos mig iallafall , för jag började gilla dom av doms musik , jag hade typ 15 låter me dom innan jag hade aning på hur dom såg ut . dom är mycket bra , men inget slår Red Hot Chili Peppers <3
Rhcp har varit mitt älsklingsband sen 2000, när Californication kom ut ^__^

Lyssnar nu på monsson <3
Lägger in det i den här tråden också då eftersom det handlat om TH :P
Musiken/introt på Don't jump var ju ren o skär kopia på The Rasmus' - Not like the other girls! Fyyy xD Därför hatar jag låten, eftersom jag älskar Not like the other girls :P
tycker dom är okej. har inte hört så jättemycket av dom dock.
Är det någon som har sett dom live? Är dom bättre live eller på skiva?

#5 jag gillar dom inte heller.

Jag gillar dom inte.
#25; Don't Jump är ju en av mina favvisar (Självklart Spring Nicht också då :P)
#28; Varför inte? :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Bryr mig faktiskt inte, men lyssnar MKT hellre på dom än R'n'B och sån skit xD
- Mvh Emma

Tokio Hotel? Vad är det? Ett band lr vaddå? :b
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#31 Ja ^^
- Mvh Emma
#31; Det är ett tyskt band ^^

# 32 #33 aha, okeej :b aldrig hört talas om dom :b
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#29, men har du inte hört likheten ? Exakt samma :S
Tkr mkt om th ;) Inte mina favoriter, men de är bra.Stör mig dock på att Bill ser ut som en tjej xD *daaa*
Här har jag missat något;)
Tycker Th är väldigt bra, och sen ett + i kanten är ju att Bill och framför allt Tom är heta :D Älskar Don't Jump, Durch Den Monsun, Schrei mm .. <3
#35; Aldrgi lyssnat på den :P Så kan inte avgöra xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har aldrig hört nåt av dem vad jag vet.. Men alla pratar om dem.. :)
Jag tror nog att deras låt Break Away är mest min stil, men känner igen musiken från något annat ställe, ngn som vet?
#40; KAnske hört den tyska versionen??
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#5, 17, 19, 27, 28. Gillar de inte heller. ;)

Dom är ganska bra faktist.Tycker det låter mycket bättre när dom sjunger på tyska + att TOM är ganska söt =)
Okej har ändrat mig nu xD Tyckte förut att dom inte var så bra eftersom jag inte lyssnat så mkt på dom, men nu tycker jag dom är jättebra :) Tycker mest om durch den monsun/monsoon och rette mich/rescue me. Och tom är ju så himla söt ^^
#41: Klart jag hört den, men känner igen musiken från något annat oxå :P
Fortfarande - Emmy Likes Tokio Hotel ;) Bästa låten är helt klart Schrei, sen kommer nog Reden.
Don't Jump och Scream är mina favoriter.
Solbackens kaniner
Dom är ju bäst! =) Tom är sååå snygg!

Tokio Hotel äger juuh ! Fast jag tkr att Tom är sötast xD Fast Bill e oxå sööt!
Inte för att jag är ett tokio hotel fan så undrar jag kommer dom från Sverige ?
Nej, dem kommer/ bor i Tyskland (:

Själv så tillhör väl jag dom som inte gillar TH x) Det lilla jag lyssnade på Monsoon tycker jag faktiskt de låter som tjejer om jag ska säga vad jag tycker ;) Säger inte att dom är dåliga för det är dom inte och gillar inte sånna som tex dissar Darin och säger att han sjunger dåligt och ser ut som en bög bla. Men han sjunger faktiskt inte dåligt och vadå bara för att man är söt så måste man ju inte vara bög eller? :P
Gillade dom mkt förut,men är inte så "åh, th!" längre ;) Men tycker dom är helt okej. Och Tom och (speciellt) Bill är ju såååå söta [heta]!! :D
(Diskutions-tråd inte åh jag gillar dem tråd..)
Vilken av Bills tatueringar gillar ni mest då?
TH-Märket, Stjärnan eller Freiheit 89 grejsen?
Personligen gillar jag alla lika mycket :P Första gången jag såg Bill tyckte jag att han och Tom var lite lika tjejer. Men nästan direkt försvan den blickan! NU förstår jag inte ens att jag kunde se det så?
En sak jag tycker är underbar är att dom vågar klä sig och styla sig precis som de vill och vad dom tycker är snyggt. I deras egen stil. De bryr sig inte vad andra tycker. Det är UNDERBART!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#54 Sorry :S
#55; Ingen fara :P Du har inte gjort någt. Just när de skriver de kortare sakerna.. Du skrev ju iaf en del :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Men gud alltså, killar med piercing och svart smink faller jag direkt för x) Haha, faktiskt, det är min svaga punkt ^^
Jag älskar att se filmer från Devilish tiden, och sen se filmer från nu. Dem har förändrats så mycket till utseendet och jag tycker det är kul att se (:

#56 Hehe okej antog att du menade mig nämligen xP
Har ni hört deras Speed up? x) Fyfan vad kul x) Här får ni Scream, Speed up! ^^
#59 haha.
Jag har märkt en sak.. Jag får sjukt ont i magen och blir tom när jag hör deras låtar. Men samtidigt glad.. Helt underbara låtar :D.
Nån som får samma känsla?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#60: Näew, inte direkt ;o Jag blir snarare typ skitglad bara och jaa.. x)
Har ni hört låten Gegen Meinen Willen? Den är HELT underbar.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com