3-4kvm, tror jag. Hon går inte på trägolvet.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#5 Gud va fin men ändå enkel konstruktion! :) Är det någon speciell garderob (som jag antar att det är från början)?
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Ja VÄLDIGT enkel att göra och blir verkligen en superbra fackbur!
Det är garderoben "DOMBÅS" på IKEA, sen har jag bara sågat ut hyllplan av en OSB-skiva :)
#7 Åh okej! Tack :)
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
#5 Har du sågat ut ett hål i mellanväggen?
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Ja det har jag också gjort så att dem får en "våning" var, så har jag givetvis sågat ut i dörrarna så dem kan titta ut :)
#10 Ungefär hur stor bli varje bur?
Jessica Jones (2015-)
Varje fack blir 50x140x55cm :)
#16 Älskar Nejkos bur!
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#17 Haha:)
Så här den blivande kaninburen ut, jag och min kille håller på att bygga den :) Ska lägga upp på Magnolias bildtråd -> http://rexkanin.ifokus.se/discussions/51beb4098e0e745c120011aa-magnolia-bildtrad?discussions-1 hur den kommer se ut när det är helt klart med gummimatta i botten, halm, glas och osv :)
/Gizzma
Everything has its beauty, it's up to you to see it!
#22 vilken underbart vacker bur! Var har du skaffat denna? Sjukligt avundsjuk nu nästan haha!
#23 zooplus! :)
Den här kaninburen har jag och mina föräldrar byggt under jullovet, kaninerna ska flytta dit i eftermiddag. Buren är 160x50 och två våningar
Bilden kom visst inte med…