Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 600 ggr
RallyKanin
0

Trick :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har du lärt din kanin några trick jag har lärt min en sak säger det där nere ^^

RallyKanin
0

jag har lärt peppe att när jag knäpper med fingrarna och pekar mot buren och säger "in" så ska man in fungerar rätt bra ^^, men guuud vad jag fick repetera :P

Tindra1
0

Jag försöker lära min kanin !

Att ropa på henne/honom när jag söger hennes/hans namn

och försöker lära Aj Aj elr nej!

RallyKanin
0

ok jag har också försökt lära min kanin kommandot kom el ja de funka nt XD

Muppen
0

Har inte lärt min kanin någonting typ, bara att hoppa in buren som står på en bred pall ungefär 70 cm upp.När jag sätter fram henne framför buren hoppar hon upp ;P Men jg har inte lärt henne det hon gör det av sig själv XD

ciss
0

Engla kan inget. Eller jo hon hoppar bra men det är väl inget trick. Fast hon kan pussas. Säger man "puss Engla, pussa!" så slickar hon. Fast det gör hon annars också ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

När Leah stod inne kunde hon komma när jag ropade på henne. Det var superlätt att lära och hon var väldigt duktig. Molle kunde och komma när man sa "Molle", han kom varje gång.

Nu har de glömt bort det eftersom vi inte tränar det med dom längre :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Nova.Caspian
0

Caspian kan vad olika tonlägen i rösten betyder Ljus röst betyder "kom" och beröm. Allvarlig röst betyder "fy" och arg röst betyder "sluta" men arga rösten använder jag bara när jag har sagt fy ca tre gånger. Så vet han vad "mat" betyder, om han t.ex är längst bort i hagen och jag säger mat i vilken röst som helst så kommer han ;) ^^,

Nova kan inte så många, kan väl mest fy och kom! (:

Nybebisen kan redan fy, det visar jag genom att knäppa med fingrarna! Är jätteförvånad över att det gick in så himla snabbt! ^^

Mysterious
0

alfred kommer när man ropar  på honom,han kan gå runt och ställa sig upp på 2 ben + att han kan gå

Jojsan
0

Channie och Cassie kommer oftast när man ropar på de. Så det har jag lärt de. har även lärt de att stå på bakbenen på kommando och att snurra runt ett varv. =)

Mysofi
0

Melvin ställer (om han är på rätt humör ;P) sig på bakbenen om jag säger upp och håller handen ovanför honom. Funkar oftast.

Och så tränar jag honom att snurra runt, och det går faktiskt jättebra… ibland!

Han är jätteduktig, min prins! :D

twinnie
0

Myran kan "Stopp". Säger det om hon är påväg någonstans dit hon inte ska. Funkar oftast ^^

Stravaganza
0

Min kanin kan många trcik, orkar inte skriva just nu.

Ellen95
0

Mina kaniner kan inga trick men ska lära dem:)

Pehpsii
0

Chewie kan massa tick. Ska låna kamera av pappa och filma. sen ska jag lägga upp här. (=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Tina-A
0

#14: Jaaa, gör det :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[mangaa]
0

Trampe kan som inget , men jag försöker lära honom :)
Eller ibland kommer han när man ropar Trampe , men inte alltid ;p

Eazyy
0

Disa kan 3 trick,stå på bakbenen,snurra runt "spinn" och high five ;D