Lite tips??
Jag har en korsning mellan en dvärgvädur och en lejonhuvad.. Fast hon är lite galen av sig ibland.. Asså om jag städar hennes bur brukar hon va i en låda.. Och så välter hon hela lådan och slår sig.. Jag har en Hage men den kan hon rymma ifrån.. Och jag kan inte kolla på henne så medans jag städar hennes bur.. Jag undrar om det går att få Tindra lugnare??
(Tindra på bilden!)
Vissa kaniner är lite wild n' crazy av sig naturligt, det är deras personlighet :)
Tycker du ska försöka spendera så mycket tid med henne som det bara går och hoppas att hon blir lugnare av det, en del kaniner blir det. Sen försöka fixa hagen så hon inte kan rymma :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
haha oki lycka till då
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Tycker precis som Tina=) Och så kanske hon bara är lite bebisbusig nu, för hon ser ganska ung ut? Jättesööt:)

haha:) Det ska jag nog!:P Vilken fin bild på din kanin :) Men jag brukar va ofta vid henne och sitta med henne vid hennes bur. Men då sprattlar hon sig ifrån mig och försöker hoppa till buren men då missar hon och då faller hon ner på marken x( .. Hon är så himla korkad xD

Men om hon vill hoppa från min famn till buren och jag hinner inte ta henne.. Vad ska jag göra??

Skulle vara jättesnällt om ngn sa vad jag ska göra X(
#5: Om du inte hinner ta henne så hinner du inte ta henne.
Annars skulle jag säga -håll fast henne stadigt (men INTE hårt) så att du helt enkelt inte kan tappa henne ^^,
Förstår att det inte kan vara lätt men öva då på att bära henne så hon vänjer sig vid det. Många korta stunder, upp och ner.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Oki! Tack:)
Filippa är också Crazy xD Tycker det är roligt ^^
Du kanske kan låta henne busa av sig lite först.. vakta henne när hon är i hagen en stund innan du sätter henne i lådan, då kanske hon har fått utlopp för lite energi och är lite lugnare. Eller så ställer du lådan mellan 2 grejjer så att hon inte kan välta den