Lite nya bilder :)
Det var så fint väder så jag & Erika bestämde oss för att fota Saga & Alfred lite :)
Bilderna har lite olika färger, för efter ett tag hittade jag en annan inställning på kameran som gjorde att bilderna blev lite orangeaktiga :P
Dom är inte redigerade alls förutom ramen :)
Kommentera inte förns alla bilder är upplagda, tack :)

#5: Finaste bilden på Saga tycker jag. Mysiga färger, helt okej skärpa & så är ju Saga så underbart söt!
#7: Den allra bästa bilden tror jag. Så höstig och mysig, och Alfred är så gudomligt söt!
#10: Haha!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#11 Tack så mkt!
Ja, det var synd att jag inte hittade den där inställningen på kameran förns då vi hade fotat klart Saga typ..
Det blev så höstiga färger med den :)
Supersöta bilder! Saga o Alfred är verkligen otroligt vackra!
Underbara bilder!
#1 och #7 gillade jag verkligen, Alfred ser ut som en liten vildkanin som sitter ute i naturen en vacker höstdag :)
- Mvh Emma
Jättefina bilder :D Kul att Affepaffe kan vara lös :)

Usch vad vackra de är <3 Underbara bilder! :D

#9 tyckte jag var allra bäst! Ser så härligt ut när han sitter där o äter löv!!! Jättebra bilder!!!
Aw. Tack för alla kommentarer, vad glad jag blir :)

Jättefina bilder :D Du är värkligen duktig på att fota! ^^
naww sötnosarna! Jättefina bilder :D du vet väl att Lilo skulle vilja bli fotad?! ;)
#19 Tack så mkt :D
#20 Hihi.. jag lovar att jag kan fota när jag kommer å hälsar på <3 Lilo är ju så fin ^^
Oj, har ni redan fått höstlöv?? Hjälp! :P
Supervackra bilder :D Snygga modeller du har där ^^, Löven såg rätt smarriga ut.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Otroligt fina bilder!! Dom är ju helt underbara <3

Tack så mkt alla (:
Jaa, det är rätt mkt höst här, tyvärr. Jag vill ha sommar ett tag till juu! Men ja, kaninerna gillar löven iaf ;)
Du är ju värsta super fotografen :D Super fina bilder och super fina kaniner -v-
#26 Naae, är inte så duktig än, men taack :D Hihi! Jag övar å övar ^^