Testa att hoppa?
Hej allihopa!!!!
Är du sugen på att testa hoppa med din kanin? Jag säljer bra nybörjarhinder som kan höjas efterhand som kaninen blir bättre. Hinder från Libra Artic kan kosta närmre 1000-lappen. Jag har valt att sälja hinder för ett betydligt lägre pris.
Jag säljer hemmabyggda hinder. Dock inte begagnade. De görs efterhand som beställningar kommer in.
Jag säljer vanliga rättuppstående hinder (Sådana som på första bilden) i blått,vitt eller gult. Beroende på vad som önskas.
Säljer även start/mål hinder i blått, vit eller gult. Beroende på vad som önskas.
Rättuppstående: utan pinnar: 200 kr , med 8 st pinnar 230 kr
Start/mål: Utan pinne: 110 kr , med 1 st pinne; 120 kr
skicka ett mail för frågor eller beställningar
Frågor går självklart bra att ställa här också :)
Det gick tyvärr inte att lägga upp en bild till på start/mål hindret men det är bara att skicka ett mail så kan jag skicka en bild genom det istället.
Åh vad kul med någon som säljer hinder som, inte kostar sådär överdrivet mycket! 👍Kommer nog höra av mig snart om en beställning… 😃
Vänliga hälsningar Ellen 

Kul! Typ vars bor du om frakten blir lång eller bara mötas? Lite intresserad, får se…
Jag bor i Malmö #2 😃
Okej, jag bir i mellersta Norrland så det blir en liten bit…hehe
Om du vill så kan jag alltid skicka det. (Köparen står för fraktkostnad) 🙂
Känner att bommarna är lite korta? Hur långa är de? Kan ju vara bilden som luras iof :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
På bilden så är bommarna 60 cm. Du kan beställa bommarna i den längd som vill ha dem 🙂