springer runt mig!?
I morse när jag skulle mata Bella så märkte jag att hon inte var som hon skulle. Jag släppte ner henne i rasthagen och satte mig på en pall. Hon sprang runt mig hela tiden. Hon hade också uppe svansen. Hon sprang så hon blev jättetrött och la sig ner. Sedan efter 3 sekunder var hon uppe igen och sprang runt mig och allt! Varför gjorde hon så? Hon var inte allt så i går.
Frida
uppvaktar dig :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
men varför uppvaktar hon mig?? hehe
Frida
#2 Hon kanske var på sånt humör? Ville vara kelen och uppvakta dig? :)
Hälsningar Lurvas11
hon har börjat nu och hon har ju aldrig varit såhär förut? :/
Frida
Parningsdans är det.
Hon är brunstig, och det är som sagt parningsdans. Gnydde/knorrade hon också? 🙂 Dom kan låta lite också när de är på det humöret.
Hahaha! är hon brunstig? Som de andra sa "parningsdans" eller för att visa att du äe "hennes", Haha! Min kaninhane gjorde så på mig, han har perioder han ;D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Min enda hane gör det ibland runt mig, speciellt på våren och sommaren hehe betyder att kaninen uppvaktar dig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Se det positivt hur som helst - för hon gillar dej! 😃
kan jag försöka para henne nu? Jag försökte förra månaden men då ville hon inte alls men kommer hon göra det nu?
Frida
Min kanin är 7 månader & det är December & han gör likadant på mig varje dag. Han hart o m börjat göra det med min pappa. Hysteriskt kul, men jag kan inte höra nåt knorrande ljud. Betyder det att han gillar mig, fast han inte precis gilar att jag bär honom?
Din kanin gillar dig;)
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
#11 den här tråden är ett år gammal :)
Frida
Jag har en hankanin & han gör densamma fast jag kastrerat honom, men han är knappast kelsjuk. Hur ska jag få honom till att bli det?
#14 Vissa kaniner är mer kelsjuka än andra.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.