Trycksår?
Fan! gjorde som jag blev rekomenderad av en video då jag behövde se ifall jag hittade trycksår på Lakhi, och mycket väl det funkade och där fanns 2 trycksår, ett på var ben…Vet att detta är väldigt svårt att bli av med, men tips?? :/
Sedan gör jag en antagese av att medans han har tryckskadorna inte kommer kunna hoppträna (skulle gärna vilja aktivera honom med det så fort selen kommer på honom då han värkar tycka om att hoppa ) eller är det okej?
Jag har haft det på mina. Jag smorde med aloevera och hade mer spån och halm i botten på buren. Du kan gött och väl hoppträna och aktivera honom då jag läst att det är bra om dom får röra på sig och inte sitta still för då belastar dem mer på hälarna. Man kan även göra det för att göra det mjukare/skydda ha som en liten strumpa på tassen med aloevera och bomull vid såret. Det har funkar bra för mig och ingen har trycksår längre:)
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
kan inte bomullen fastna i såret när det börjar läka tänker jag :o Men ska se ifall jag hittar något som går att använda som strumpa och jag antar du satsar på aloevera gel? :)