OT - PA
Vill att dom som vill skriver sin pa här :D Tycker det är kul att kolla in andras sidor. Själv heter jag Sofii_aa . :)
Pa? :P

#1 Playahead
Har en men är aldrig inne ^^
- Mvh Emma

Samma som KvirrZ :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tycker att det är rätt trist på sånna sidor så jag orkar aldrig logga in ^^
- Mvh Emma

Samma som ovan :P Mina kompisar tvingade mig skaffa en men jag har inte varit inne på något halvår/år. Har för övrigt glömt lösenordet också så inget PA för mig.
Trivs bättre och surfa runt på djursajter och forum ^^
izzabella
moonstrike
Nej hatar det stället. En gång hade ngn skapat en profil där, med ett användarnamn jag brukar använda mig av på andra sidor (var själv inte medlem där).och lagt ut en massa bilder på mig, som jag själv inte ens hade sett. (fårn "officiela" fester osv)och hade haft dne profilen i mer än ETT år !! Skrivit till tusentals personer, och låtsas att dme varit jag, skrivit in mitt riktig namn och var jag bodde. Och skrivit till massa olika okända killar att "jag" ville träffa dem. Skrivit en massa konstiga dagboksinlägg om saker som inte stämmer och att jag t.ex skulle åka till "mallorca nästa vecka" med personer jag aldrig ens hade träffat. Det var sjukt obehagligt och "jag" hade t.o.m varit guldmedlem vad det nu innebär? Nej, usch..anmälde det direkt men ingen vet fortfrande vem det var som hade låtsas att vara jag så länge..

#9: Gud så sjukt! Vet du vem det var?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#9 Gud vad hemskt!
- Mvh Emma
#7, 8: okej x)
#9: Nej gud vad hemskt :S
Jag tkr pa är ok men bara man har sina kompisar där :P
Usch ja, eftersom jag bor i Malmö och nästan ingen här hade PA då då det var mest känt att "sthlm:are" hade det så var där knappt ngn jag kände som hade sett "profilen" och därför tog de ett år innan ngn jag kände lite grann sa till mig en dag "du vet du att det är ngn som låtsas att dme är du på PA och heter ditt efternamn, har bider på dig, skriver med tusentals personer är guldmedlem och med på topplistan?" jag fattade ingenting…var nog ngt av de obehagligaste jag varit med om.
Usch!
- Mvh Emma
#9 Omg, så fruktansvärt obehagligt!:S
har inte de,orka!
#13 läbbigt:(
Jag har inte pa.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har PA , men det var typ 100 år sen så jag kommer inte ihåg vad jaag heter xD
jag har inte PA visste inte ens vad det var.. xD

#9 Usch va hemskt! :S
Jag heter Godiis men blev medlem endast för kolla vad det var fär sida liksom :P Men är inte aktiv så att säga..
hajjen
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

bobban_bobban
CarolineW…men jag är inte inne såå ofta :P
Har ingen ;p
Jag heter Vemsan på pea =)
Hälsningar Vemsan
Clariiz, tror jag :P. Är aldrig inne xD
eller så var det Clariiiz eh kommer inte ihåg xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Myriiis (: Är inne då och då, mest för att bli medlem i fler team xd
jag brukar inte vara inne så mkt längre. :P har favoriserat bdb och kif ^^ xD