Jag äter en macka dricker te eller o`boy
Jag äter mackor, dricker varm eller kall oboy, eller ibland te :)
Jag äter ingenting =) Ett mål om dagen räcker.
#3 Jag som trodde jag var ensam ;D
Hmm.. det jag hinner. Nån macka och lite mjölk eller något blir det väl ^^
- Mvh Emma
hahaha :)
Men jag har jättesvårt att äta på morgonen :/ Men jag försöker att trycka i mej!:D
Det som finns tillgängligt på jobbet (=hotell) men det blir oftast bara någon macka/fralla med mjölk eller juice.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#4: Näw :P Man vänjer sig efter ett tag, i början blev jag lite hungrig dock ;)

äter typ 2 mackor o oboy/te.

oftast 2 mackor :)
2 mackor med typ juice ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Olika, fil och flingor ibland och mackor ibland x)

En macka o te (2 stora muggar) o ibland lite sojayoghurt med havregryn.

Gröt + kaffe/te
#3 ne de räcker inte, man ska äta mint 3 för att må bra samt är frukosten jätteviktig föratt man ska bli pigg och glad :)
Jag äter mackor, banan och dricker kaffe,
en macka / godis. ^^
Oftast ingenting. Men brukar försöka tvinga i mig något, speciellt om jag kliver upp tidigt å jobbar. Men det är verkligen jättejättesvårt. Jag kan inte äta tidigt på morgonen..
Men ja, ifall jag tvingar i mig något så blir det antingen yoghurt eller rostad macka. Något annat går inte! (:
På helgerna då man kliver upp senare å sådär går det bättre,
då äter jag lite allt möjligt :P
Haha oj vad lika vi är Ida
Får också tvinga i mig nåt på mornarna (om jag inte bara har skola 8-10 för då kan jag ju käka när jag kommer hem). Oftast blir det nån macka eller fil & müsli.
När jag var yngre fick jag aldrig i mig nåt på morgonen utan att må illa så då åt jag oftast ingenting vilket inte är så bra, men vad gör man?

Jag äter oftast 2 rostade fullkornsbröd och ett glad oboy på morgonen. När jag var yngre kunde inte jag heller äta frukost, och biverkningarna då var att jag gick upp i vikt för att kroppen tog det som svält och då när man äter senare på dagen tar kroppen upp det direkt och förvandlar mycket till underhudsfett.
#3 Ett mål om dagen är alldeles för lite, för att du ska kunna tänka bra och vara pigg och kry så måste du äta minst 3 mål om dagen och 2 mellanmål. Var försiktig med sånt, för din egen skull.

Massa onyttigt

cornflakes med russin och minimjölk. Ibalnd när jag är ledig blir det två hårdkokta ägg också och ev ett knäckebröd.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Det är olika, men när jag ska till skolan blir det mest gröt, idag åt jag yoghurt. #3 & #4 Ett mål om dagen?? Hur överlever ni? ;O ;)

Äter ingen frukost oftast. Brukar inte vara hungrig på morgonen.

Om jag inte äter nån frukost är jag vrålhugrig till lunch:P
Jag äter Fil och en macka ibland :)

Jag äter en halv macka ibland en hel och dricker ett glas oboy:)

fast jag äter en macka och lite yoghurt men vi äter kvart över tolv och då e jag alltid hungrig till första rasten som är tjugo över nio så jag tar alltid två frukter med mej som jag kan äta på rasterna

Oboy <3 och en liten macka :)
#2 Hur klarar du dig? :O Vilken mål äter du då? :)

jag äter 2 mackor och mjölk eller flingor med mjölk:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Äter inte frukost*

Macka <33333
Pärlan's ska det vara, men även Rågkaka & rostade frallor går bra. Med ost & gurka! Och oboy till ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Lite olika.
Ibland 2rostade mackor med ost. ibland gröt med mjölk, ibalnd en vanlig macka, ibalnd en varm macka ;)

ingenting… bara ett stort glas oboy
#3 Fyyyy Emmy! ÄT ! :')
Jag äter antingen gröt, macka och juice , eller jordgubbsfil/yoghurt med "start" på, macka och juice =)
Haha, till mitt försvar får jag väl tillägga att jag faktiskt småäter mkt varje dag, en kaka här och en köttbulle där typ ^^
#34: Psst, du måste ju adda min nya msn juuew :o Existence_94@hotmail.com ;D
Typ smörgås och mjölk ^^ Ibland te, om jag hinner

olika, oftast rostade mackor med proviva.. Mums! ,)