Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1401 ggr
Vilda Hilda
0

Säljes/omplaceras.

Vår fina Hilda måste hitta ett nytt hem pga av att min allergi och astma blivit akut.Funderade först på att låta henne bo ute på balkongen men hon är så otroligt social och van att få vara med hela tiden så det skulle hon inte må bra av. 

Hilda är en svart/vit  dvärgvädurs hona som är född 3/10-13. Pigg , social, älskar gos. Försäkrad hos Agria. 

Tänkte 400 kr för henne med 120 cm bred bur, transportbur och övriga tillbehör.Men ett bra hem är viktigare än pengar, ser gärna att hon hamnar i Västerås området då vi bor här och gärna hälsar på henne någon gång. Har ingen bild på den här datorn, men har man instagram kan man gå in på kaninen_hilda och se både bilder och filmsnuttar.

Mvh Marie

Vilda Hilda
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer det bild på lilla söta Hilda.

Vilda Hilda
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till.

Vilda Hilda
0

Putt. Ingen som vill ha vår tokiga lilla tjej springa runt fötterna ?

[thildaaaa]
0

å vad fin hon är!! dock blire inga fler kaniner i nuläget för mig pga föräldrar… :( lycka till att hitta ett hem åt henne!!

juliacarlsson
0

Hej!

Var du allergisk från början när du skaffade kanin eller har du utvecklat det under tiden? Jag har en liten kanin hemma på prov hos mig nu och är livrädd för att jag ska bli allergisk och tvingas lämna bort honom. Därför tänkte jag att han får bo hos oss ett tag för att testa först, men kan det alltså dröja länge innan allergin visar sig? Jättetacksam om du vill berätta.

Vilda Hilda
0

Hej. 

Jag kände ganska tidigt att det kliade lite i ögon och näsa men då vi tycker så mycket om henne har jag ätit allergitabletter, det funkade ett tag. Tyvärr så har allergin nu snabbt blivit mycket sämre och jag har även utvecklat astma, fick åka akut till jourläkare och inhalera för två veckor sedan. Han sa då att är man känslig så är kanin och katt det värsta man kan ha. :(   Det är ju jätte bra att du får ha kanin på prov för att känna efter, om möjligheten finns att få lämna tillbaks till uppfödaren. Den möjligheten hade inte vi. 

Lycka till med kaninen och hoppas att det går bra / Marie

Vilda Hilda
0

Hilda finns fortfarande kvar pga oseriösa köpare. Hon behöver verkligen ett nytt bra hem. Priset kan diskuteras om rätt hem dyker upp.  Mvh Marie

juliafrojd
0

Jag bor i Örebro och kan ev ta henne, smsa mig gärna 076-110 0787

Vilda Hilda
1

Hilda har nu fått ett nytt hem där det även fanns en kompis, en kastrerad kanin kille. Dom fann varann direkt så alla är nöjda och glada. :)