Kaninprylar
Vad har ni för kaninprylar hemma, något roligt? =)
Menar inte .ex "kaninborste" utan typ gosedjur eller liknande. Tell me (:
Det första jag tänker på är min gosedjurs kanin Skuttan. Jag fick henne när jag var liten (fem-sex år kanske?) och jag tyckte hon var jättefin! Självklart såg jag ju direkt att det var en tjej (dock envisades min pappa om att det var en hane xd) så hon fick heta Skuttan. Annars skulle hon få heta Stampe.
Jag har fortfarande kvar henne i ganska gott skick faktiskt, jättefin!
Sen har jag även lite posters, en liten "staty" med en kanin som håller i ett hjärta och annat smått och gott, men inget slår Skuttan (:
Plansch - stavning?,gosedjur tror jag x) och säkert en massa andra grejer med ;) Om det var så du menade ^^

Hm ingen kaningrej just nu men däremot hade jag 2 gosedjurskaniner som hette Käni och Marcus. Käni har varit med om mycket, fått huvudet avslitet bland annat ^^
3: vad rolig! :)

Jag har en kaninaffisch:)

Jag har kaninaffischer når gosedjur.
Jag hade en gosedjurskanin när jag var liten. Såg ut som en holländare^^ Svart, eller svart-vit då, men man säger väl bara svart om holländarteckningen? :)
Det är den enda jag kommer på tror jag .. :D

Hmm? Vart tvungen att kolla om jag hade något kaningrejs i mitt rum nu :P Men jag har två födelsedags kort med kaniner på, några affischer (ej uppsatta men ska sätta upp) en liten prynads kanin och klistermärken som jag har på garderoben :)
Har en gosedjurskanin :) Tycker den e så jävla söt, men det är jag nog ensam om ^^ Han sitter ovanpå råttburen, lustigt nog. Kanske tar å fotar honom nåndag ;)
Tjaa, man har väl ett o annat ;)
det jag kommer på just nu är 1-2 affischer och kanske ett gosedjur.. har säkert mer. ^^
Hmm.. Har några tavlor med mina kaniner i :)
Har faktiskt inte så mycket kaningrejer som inte har med kaninerna att göra ;P
- Mvh Emma

Foton på mina kaniner. Englas stamtavla inramad. Inte så mkt faktist ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kom på att jag oxå har fotografier av mina kaniner (:

Mmmh, jag är ett X antal kaningosedjur (:
det "vanliga": gosedjur (eller, hade), affisher, klistermärken.. + typ en kruka, fast det ser mer ut som en prydnadskanin. Fick den när jag vart kaninvakt åt några grannar.
Och kaninböcker…