Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 329 ggr
conne
0

vad kan det vara??

Hejsan!

I morse så märkte jag en sak med min kanin. Hon vill inte stå upp utan ligger bara ner, hon darrar med huvudet och vrider det bakåt och frammåt. Vad kan detta vara om det e någon som känner igen detta utifrån min kassa förklaring så SKRIV!!

Ha en bra dag!  Mvh cornelia

soten
0

Hmm .. Ja du, vad kan det vara?

johanna_loveAnimals93
0

Usch, låter inte bra alls. Putt!!

conne
0

nej det gör det inte….Gråter  mer kan jag säga att hon har ingen vidare apptit!  usch.. men hon är ganska gammal hon e 7½ år.. men jag ska åka till vet. med henne så får vi se vad dom säger där.

Flippa
0

Hör med vetrinären!

conne
0

aa ska göra det.

conne
0

putt!

KvirrZ
0

Ja, åk till vet. och hör där!

- Mvh Emma

Tina-A
0

Usch då. Berätta hur det går hur veterinären!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mimmiih
0

Min råtta hade precis så, hon kunde inte äta, så hon dog av svält..  Gråter   Även om jag försökte mata henne…       Mata hon från din hand ofta och se till att trycka i henne lite vatten då och då…

Lycka till!

annaforsgren
0

vill hon inte äta så kan du he henne morotspureé som vinns i babyhyllan i mataffären.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Yessica
0

min kanin var ungefär så.. fast kanske inte riktigt. vi avlivade honom. vet inte vad det var. vi var inte hos veterinären..

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

KvirrZ
0

#11 Varför var ni inte hos veterinären? Vill ni inte veta vad som var fel?

- Mvh Emma

Yessica
0

#12 han var så dålig att jag kände att det inte var någon idé. Han var redan 6 år och det hade aldrig kunnat bli bättre. Så som det såg ut. Det var hemskt! Därför åkte vi inte in till vet.

Ha en bra dag!

KvirrZ
0

#13 Okej, vad tråkigt :(

- Mvh Emma

Mimmiih
0

:(

myriis
0

Om du inte varit hos vetrinären, åk dit. Jag förlorade nyligen en kaninunge på liknande sätt. Hon kunde inte gå, höll inte huvudet rakt och hade ryck.

Yessica
0

Vad konstigt.. verkar vara fler å fler som får dom syptomen.. =S Undra vad det kan vara.. =/

Ha en bra dag!

Frida
0

Den kanin jag hade tingat innan jag fick Althalus dog av de symtomen innan jag hann hämta honom. De trodde att det berodde på en hjärnblödning.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

vickan1976
0

Det är nog oftast något i hjärnan, en blödning eller tumör eftersom de inte kan gå. Balansnerven måste vara påverkad.

Lycka till och berätta hur det går!

vickan1976
0

sSåg nu att detta  var ett ganska gammal inlägg. Vad  sa veterinären?

Sotis
0

Hoppas det går bra hos vetrinären!:)

flisan93
0

Ussh Det låter inte bra:( Som de andra säger, far till en veterinär. Dom vet vad man ska göra

conne
0

Tack för alla svaren!

Men ni måste ursäckta mig..jo våran kanin tillfrisknade (!) så vi har inte åkt till vet. hon är ju trotts allt en gammaaaal kanin. Men som sagt eftersom att hon tillfrisknat så glömde jag att skrivit ett inlägg här! Men tack igen för alla tröstande svar! Glad

[Zoie]
0

Vad bra att hon blev bättre

conne
0

aa :)