Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 329 ggr
Trasdocka
0

Bella :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hämtade hem en ny hona i helgen :) Var en tjej som inte kunde ha kvar henne på grund av flera orsaker, bland annat att hon inte insett att det var så pass mycket pälsvård med en teddydvv och att hon helt enkelt inte hade intresset. Så hämtade upp henne i Nässjö och nu är hon här hemma den lilla flickan :) Eftersom den förra ägaren inte orkat med pälsen så var hon supertovig, men hon klippte iaf ner henne innan jag fick henne, så därför ser hon just nu ut mer som en klippt angora än en teddyddv ;) Hon är inte rikigt bra när det gäller att äta så det får vi se till att göra något åt, och hon är därför inte riktigt bra i hull heller. Men har ju mitt hopkok av torkade örter och andra gottigheter här hemma så det brukar ordna sig =) Emma (kvirrZ) jag ju redan sett henne på min bdb men ville visa upp hennes underbara öron här med ^^,

Trasdocka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

´Här kommer en bild på henne för första gången när hon träffar andra kaniner och får vara ute i hagen åtminstonde på 6 månader :)

Taci
0

Oj vilken frisyr haha =) Jättesöt!

Keligast
0

Jätte söt!

Trasdocka
0

#2 ja så här ser hon egentligen ut :)

#3 ja visst är hon! :D nu ska vi träna så hon inte är så rädd av sig med :)

[Niike]
0

GUUUUUUUUUUD sååå söt! (A) :D

KvirrZ
0

Hahaha, jag blir lika förvånad över henne varje gång jag ser henne, hur kan man se så söt ut när man ser så konstig ut? xD
Hon är sååå söt!

- Mvh Emma

SagaoAlfred
0

Hon är så himla söt :D

Trasdocka
0

#6 hahaha xD ja eller hur :D det är så med massa kaninraser ju, som dvv rex speciellt, de ser ju helknasiga ut, men oj så söta endå :P

KvirrZ
0

#8 Haha ^^ Du får ta och fota mina ungar lite <3
Men Bella har iaf lång päls på öronen ^^

- Mvh Emma

Trasdocka
0

#7 ja visst är hon! :D haha, du har ju sett henne på bdb med ju ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Hopi
0

Vilken sötis!!! ;)

Milly_94
0

Vilken fluff boll! =)

Trasdocka
0

#13 när hon hennes päls har vuxit ut kommer hon verkligen att vara hur fluffig som hellst, nu ser hon mest lite halvknasig ut, men med superfluffiga öron :P

Highlandertess
0

Vilken fluffis! Älskar hennes öron! :-D