Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 250 ggr
Eazyy
0

Ajj! :O

Såg att Disa hade ett stort jack i örat,alltså precis i kanten och U-ringat (eller vad det heter). Och det var alldeles nygjort med! :O

Ringde till vetrinären och de sa att vi skulle tvätta det om det blev smutsigt,ringa om det svullnade och försöka att få henne att låta bli att tvätta sig på örat vilket vi inte kan göra x|

Senså har jag köpt ett nytt koppel till henne med :D ett rullkoppel som är 5 meter långt fast jag har det ju bara när vi är ute och går och så när vi tränar hoppning (spärrar kopplet då förstås) ^^,

Visste inte riktigt var jag skulle placera tråden så jag tog "Måste skriva av mig" ;)

flisan93
0

åååh stackars henne

Taci
0

Stackare.. min Berit har 2 hack i örat efter en attack från min ena råtta, var jättehemskt när det hände, blodet sprutade i princip. Men hon verkade inte lida eller ha ont, så jag tvättade o lät det va, så läkte det, men hon har fortfarande ett flärpigt öra. Du behöver nog inte va rädd att örat ska bli värre :)

Eazyy
0

#1 :(

#2 okej :)

ciss
0

Fanny's Emilo hade så också. Öronmärkningen blev fel & det blev ett ca 1*1 cm stort HÅL i örat. Fast, till mångas förvåning - läkte det & är snart helt läkt. :)

Hoppas det läker. Pussa henne från mig!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Eazyy
0

#4 usch :O Disa har också typ ett hål fast det är i kanten så det är ett litet U,hennes är också ungefär 1 cm.

Det ska jag <3

KvirrZ
0

Stackars lilla Disa :(

- Mvh Emma

Eazyy
0

#6 ja :( tyckte väl att hon var lite mer försiktig och räddare än vanligt när jag var ute och gick med henne :( så när jag skulle sätta henne i mitt knä så såg jag jacket :(

Eazyy
0

*putt* x)

Eazyy
0

puttar igen x)

[Zoie]
0

Stackars lilla disa

Lizzan
0

Stackars lilla Disa <3