Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 956 ggr
dreamiz
0

Akut omplacering

En djuraffär i Lund ska läggas ner och de letar fortfarande hem till några av sina välhanterade djur. Det finns hamstrar, gerbiler, marsvin och en kanin tex.

Kaninen är en hane på ca 4 mån, svart, ser ut som en liten hermelin. Väldigt trevlig och mysig.

Djuren måste bort före fredag för då ska affären tömmas. Transport finns till Helsingborg o ev även till Stockholm central på fredag.

Vill ni veta mer kan ni ringa Desiree på 042-182200

Tindra1
0

Åhh.. är allting rea elr vadåå??

Hur mkt kostar hanen??

Taci
0

#1, tycker inte man ska köpa ett djur för att det är på rea å e billigt, de är inga objekt. Inget illa menat, det var säkert inte så du menade, jag menade bara i allmänhet när det lät så :P

Vad gör dom med djuren om dom inte är sålda före fredag då ? :S

Tindra1
0

Jag menade sakerna och sånt elr pratar du med mej??

dreamiz
0

Hon vill hitta hem till djuren då de annars måste avlivas när affären ska tömmas. Men det ska va ett varaktigt hem, inte nån som bara tar djuret utan att verkligen vilja ha det!

Kontakta Desiree om du har frågor om kaninen, pris osv.

dreamiz
0

Ingen hörde av sig om kaninen men jag kunde inte stå emot honom så han ska flytta hem till mig.
Flera av de andra djuren har också fått hem.

KvirrZ
0

#5 Vad snällt av dig :)

- Mvh Emma

dreamiz
0

Jag har ju haft kaniner förr, för många år sedan, o vet hur underbara de är. Så den här lillle killen kunde jag inte stå emot. Han flyttar hit imorn! Nej, idag blir det ju. Räcka ut tungan

KvirrZ
0

#7 Vad kul :D Visa bilder sen ;D

- Mvh Emma

[mangaa]
0

Oj så kul för er båda! :D

huldisen
0

Vad snällt att ta hand om han :)

johanna_loveAnimals93
0

Så bra :-)

flisan93
0

jätte snällt

dreamiz
0

Han e underbar! Så kelen o snäll o go! Har tagit ett par kort på honom men har inte fört över dom till datorn än. Imorn blir det nog av.

KvirrZ
0

#13 Vad kul :)

- Mvh Emma

Tina-A
0

#13: Dom korten vill jag gärna se :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett kort på lille Aron. Han är så underbart söt o gosig!

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ni tänka er att ingen ville ha den här sötnosen?

Dior_94
0

så söt! :)

KvirrZ
0

Aaw vilken liten sötis :D

- Mvh Emma

malinroth
0

oj han var jättefin verkligen! :D

Sosso
0

vilken sötis ;D

dreamiz
0

Ja visst e han en riktig sötnos! Golvet tycker han fortfarande är lite läskigt o han hoppar in i buren nästan mesamma. Men han vänjer sig nog. Han är en riktig kelgris! Älskar att sitta i famnen o bara gosa!

F1nn
0

Vart är de små liven? ;P vilket län osv?

dreamiz
0

#23 Om du menar de som omplacerats så vet jag inte var de hamnat nånstans. Djuraffären finns inte längre utan djuren är sålda.