Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 713 ggr
Emel
0

Min kanintråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hallå!

Är ganska ny (1,5 år) som kaninägare men totalt fast i kanineriet alltså! Byggt 2 enorma uteburar på 200x50cm till mina 3 ögonstenar. Min 4e lilla kanin bor kvar hos mamma eftersom hon tycker om honom, men ska sno tillbaka honom när den tredje kaninburen är klar. Mittenluckan i buren är en ramp som kommer vara öppen på dagen, alla kommer ha egna hagar att skutta runt i :)

Kaninerna är:

Raphael 6 mån - Dv .vädur. Hane
Leonora 6 mån - Hermelin/lejon, Hona
Michelina 3 år - Typ kanin bara ;). Hona
Ninja 1,5 år - Troligen Dv. vädur/lejon. Kast. hane

Leon och Mich bor tillsammans, Ninjas sambo dog av ålder nyligen så ensam nu och Raphael är ensam men letar flickvän till honom eftersom jag ska ta en kull. 

Jag har fått kanindille. Har förfan 2 kaniner på gång :P

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Emel
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Temporära rasthagen

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Emel
0

Kanintjejen som för drygt 9 månader sedan var livrädd för ALLT, bott i en mörk källare ensam hela livet. Men nu är hon som vilken kanin som. Detta kommer bli hennes första år ute iaf!