Min kanin sover..?
Hej!
Visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik..
Men min lilla Aniza sover så avslappnat..
När hon vilar/sover, så ligger hon ner med hela kroppen på sidan. Huvudet ligger på sidan..tassarna står typ rakt ut åt sidan ( svårt att förklara)
Om man inte såg bröstkorgen lyfta sig skulle jag tro att hon var död. Är det vanligt att kaniner sover så..? Hon kan även göra det när vi är vakna.. och går runt här hemma och väsnas. Har haft kaniner innan men aldrig en som har varit så här avslappnad..
// Sara & Aniza
Bifogar en bild, då hon ligger "normalt".
fast hon brukar ligga ännu mer på sidan ibland :P

okej, precis så sover Aniza med.. fast ännu mer på sida..
Dom måste verkligen vara trygga att ligga så där.. =)
Jodå, mina kaniner brukar typ alltid ligga avslappnat :)
- Mvh Emma

Jag tror kaniner sover så :) I alla fall så sover mina kaniner så ^.^

Okej, tack för alla svar =)
Anki gör likadant! Ligger nästan på rygg ibland. Hon bryr sig inte det minsta om allt oväsen heller. Fören man drar igång dammsugaren vill säga för den gillar hon verkligen inte.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Det gör mina också då o då, tycker det ser ganska läskigt ut ^^ Men det ser ju ändå rätt skönt ut också ;D
haha mina kaniner ligger jämt så¨och en gång skulle min kanin (nalle) lägga sig för att vila/sova och så bara TIPPADE han över och la sig så och somna haha de såg ut som om han bara tvärdog x'')

Så brukar Peach lägga sig efter ett jobbigt träningspass! ;D Dock så hoppar hon alltid upp när man öppnar altandörren, den låter så förfärligt! Måste fixa det. :/

lille skutt sover alltid sån. xD
han ser URGULLIG ut när han ligger ner och blundar med ögonen, först trodde jag han var död, och petade på han, men då vaknade han.. hhahahha xD
Helt normalt, alla mina kaniner har gjort så. :)
Min kanin brukar rulla runt ibland, det ser skitgülligt ut xD

Frallan gör dte också…

vad fin hubert är:D är han kelig?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

gud va gulligt. har aldrig sett min kanin sova.