Kaninstuga
Jag Ă€r i himmelriket! đ Jag Ă€lskar kaniner, jag har haft egna nĂ€r jag var yngre men nu har jag inga alls, dock har jag gĂ„tt i tankar i snart 2 Ă„r att skaffa en kanin nu men mamma sĂ€ger nej (jag bor hemma fortfarande) och nu har jag hittat en gĂ„rd 10 minuter frĂ„n dĂ€r jag bor som har en stuga dĂ€r 3 kaniner, 2 marsvin och 2 rĂ„ttor bor som vem som helst fĂ„ gĂ„ och klappa.
Nu kan jag gossa med kaniner nĂ€r jag vill utan att ha nĂ„gra sjĂ€lv! đ
Men sÄ bra! Helt perfekt ju tills du kan skaffa dig egna!
#1 Japp! Som en dröm som har blivit sann đ och snĂ€lla Ă€r dom! Skuttar fram sĂ„ fort man kommer nĂ€ra deras hage đ
Ă hh! Vad roligt!
#Det Ă€r superkul! đ
Vart finns detta? vill ocksÄ gosa..
LĂ„ter rĂ€tt sĂ„ oansvarigt. Ăr det igen Ă„lersgrĂ€ns, eller vuxen som hĂ„ller koll pĂ„ att ingen drar i kaninens öron eller rĂ„ttornas svansar.
Jessica Jones (2015-)
- SajtvÀrd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#5 3 mil norr om stockholm och jag sĂ„g att du bor i skĂ„ne sĂ„ det Ă€r liiite lĂ„ngt för dig đ
#6 Jo, jag tĂ€nkte pĂ„ det ocksĂ„. Jag vet inte nĂ€r dom stĂ€nger in kaninerna pĂ„ nĂ€tterna och det Ă€r ingen vuxen dĂ€r som vaktar utan det Ă€r en 2x2 meters stuga som kaninerna har som bo och en lika stor utehage som dom kan springa runt i. Och kaninerna har dessutom ingenstans dĂ€r man inte kan nĂ„ dom utan allt kan vem som helst nĂ„ liksom. Det Ă€r öppet in till stugan alltsĂ„. Och det har inte ett lite kryp-in heller. SĂ„ jag Ă€r lite orolig för kaninernas vĂ€lmĂ„ende faktiskt đ
Ingen ÄldersgrÀns heller.
Men vem sköter om dem och ger dem mat dÄ?:) Hur bor marsvinen dÄ? Vem Àger djuren? Lite frÄgor:)
#8 Jag har ingen aning vem som Ă€ger eller tar hand om djuren men jag antar att det Ă€r nĂ„gon som arbetar pĂ„ gĂ„rden đ
Marsvinen bor tillsammans med kaninerna.