Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1147 ggr
torpetskaniner
0

(S) Obsläktad hoppkull

Det finns ännu chans att få tag i två stycken obesläktade hoppkorsningar i min senaste kull. Det är två härliga tjejer som söker efter hem, gärna någon som vill avla samt träna och tävla dem mycket. Det finns massor av energi i dessa små liv. Båda är helfärgade, japantecknade honor.

Efter: Hästängens Mulle Meck - "Mulle"
Viltgul hane av den lite större modellen. Elit i alla grenar förutom höjd, en pinne kvar. En kille med mycket power och glädje som hoppar hus. 
Jag valde denna hane då han har en ledig och unik stil i hoppningen samt ett trevligt temperament.
EE. Diamonds CH Nyfiken av Onyx – ”Nuffe”
EU. Cinnamons Here I Am – ”Tintin”

Undan: "Torpets" Månen tur och retur - "Laika"
Svart/gul japanbrokad hona, väldigt slank och "harig" i modellen med långa ben. Har knappt hunnit visa sig på banorna men hoppar allt och är självsäker i så väl krok som rakbana. 
Valet Att ta en kull efter henne var självklart, då jag vill få in mer obesläktat i hoppvärlden med ett fint temperament som hon har.
UE. Edward Cullen - "Päcklan" 
UU. Larimar - "Lambi" (siamesjapan)

Kostnaden är 400 :- styck och de finns i stockholm samt är födda den 5 augusti, och är alltså leveransklara. Transport brukar lösa sig!
Två trevliga honor som som sagt har mycket att ge. Anledningen till att de finns kvar är att jag valde att inte sälja dem till barnfamiljer som först var intresserade, då jag vill att dessa i första hand går till hoppare.
Det blev totalt 6 ungar i kullen, alla fina och lever idag. Två siamesjapan, de andra gul/svarta japaner. En rolig kull att sätta i Avel! :)

Kontakta mig för mer info/om du är intresserad. 
MVH Linnéa Cedstedt, torpets kaningård.

Tel: 0737 64 87 64
Fb: Linnea Ennea Cedstedt
Mail: linneacedstedt@hotmail.com

torpetskaniner
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ena honan, "Torpets" Far cry

torpetskaniner
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Torpets" Left 4 dead

Kaninhopp
0

Dem är så fina båda två! 😍

Mickis1994
0

Så otroligt fina!

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

[Miiikaela]
0

Så otroligt fina!! Jätte sugen men jag har barn så då kanske det inte funkar?

MariaB5
0

Har du kvar nån av honorna? Vi har barn men de är 9 och 12 år och både jag och barnen håller på med Kaninhoppning.

Kaninhopp
0

#5 & 6 båda är sålda :)