Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 691 ggr
tussen12
0

(S) kringlans Alpine Glow

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Nu ger jag snart upp, och uno behöver komma till någon som förstår sig på honom :( Uno som jag kallar honom är en rexpälsad dvärgvädur som är 6-7 månader. Denna lilla grabben snodde mitt hjärta redan när han var 3 veckor! Nyfiken, modig och ja, typ allt man kan önska sig. Några månader senare blev tyvärr denna fina kille sur, tillbakadragen och revirbenägen. Men jag är alldeles säker på att det är hans hormoner som spökar, lite väl mycket. Han står INTE ut med lukten från andra hanar. Han är som en stor boll full med hormoner som kan explodera när som helst, och han har delat ut en del bett (ocj nej, han nafsar inte utan det är jag-tycker-inte-om-dig bett) Uno behöver komma till någon som vill anta en utmaning, någon som förstår kaninens språk och faktiskt vill lägga ner tid på att få honom att tycka om en. Jag är SÄKER på att uno kan bli bättre och bli samma gamla uno. Allt som snurrar runt i hans huvud just nu är hormoner. Kastrering kommer att ske, jag vet bara inte när. Men tänkte lägga ut en annons ändå, om någon marakulöst skulle vilja ta honom. OBS, hans föräldrar och syskon är helt underbara. Så detta kom som en chock för mig :( Uno är gratis, hemmet är viktigare än pengarna!! Han är vaccinerad och reggad i skhrf (en jäkel på att hoppa!) Mitt ända krav är att han ska bli kastrerad, och att han får ett toppenhem.

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

tussen12
0

Transport finns till Stockholm i januari..

tussen12
0

Uno har hittat ett hem :)