Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 549 ggr
wonderland
0

Utställningen i umeå

Hej! Ska någon till utställningen i Umeå/Västerbottens län i slutet av denna månad? Hur långt kommer ni köra/åka?

[RC1393]
0

Japp, kommer åka 12 mil enkel resa och ha med mig 9 kaniner, 5 för utställning och 4 för hoppning.

wonderland
0

Ok :) Jag behöver veta om någon neråt landet ska upp hit för jag behöver transporthjälp för två kaninungar. Så tänkte att det hade varit ett ypperligt tillfälle om någon ändå ska resa hit upp?

Svartsynt
0

Är utställningen öppen för allmänheten?

wonderland
0

Ja nog får man komma och titta och fika finns att köpa :)

[RC1393]
0

#3 Vi kommer även ha hoppning (krok x2 av alla klasser) så finns gott om saker att titta på🙂

#2 Har du kollat med Stefan om någon kommer söderifrån?

Svartsynt
0

#4 #5 Vad kul! 😃 Jag trodde att utställningen bara är för deltagare, men det är ju jättebra om man bara kan komma dit och titta också! 🙂 Vad kostar inträde, tro?

[RC1393]
0

#6 Nej, nej, det är gratis! 🙂 Mer än roligt att ha lite "utomstående" på plats också, du är så välkommen! 🙂

Svartsynt
0

Vilka tider är utställningen öppen så man kan komma dit och kika? :)

[RC1393]
0

Det är djurinsläpp fram till 9.30 och därefter börjar de bedömningen, så det är väl intressant att komma därefter. Hoppningen börjar nog något innan, vi brukar vara relativt snabba😛

Svartsynt
0

#9 Ok, tack! 👍 Men hur länge håller det på?

[RC1393]
0

#10 Bra fråga, 15-16 kanske? Det är en tvådagars så jag vet inte riktigt upplägget, men vanligtvis brukar bedömningen vara klar därikring. Ren chansning men bedömningen kan nog vara klar tidigare också…?

Svartsynt
0

#11 Tack! Det låter troligt 🙂