Gå på lådan!
Hur lär man en kanin och gå på lådan??
Ja du, vet inte riktigt, sätt in lådan där kaninen brukar bajsa och hoppas att h*n använder den xD Hehe, så gjorde jag, hoppas nån annan har ett bättre förslag^^

jag vet inte?! jag lärde inte nisse det han gjorde det av sig själv?!
om man har halm i buren ska man ha halm i lådan också eller ska man ha spån i lådan?

#:jag brukar ha TOA-LÄTT i lådan :)
1. Vänta tills kaninen har valt ett hörn att kissa i (brukar gå lättare senare då, annars är det bara att tuta och köra)
2. Ställ lådan i det hörnet.
3. Bäst att börja använda samma material i lådan som du har i buren för övrigt. Sedan kan man successivt byta ut till önskat material.
4. Lägg lite "gammal" avföring i lådan och städa resten av buren.
5. Var envis! Ser du att ninen uträttar behoven i resten av buren och inte i lådan så plocka bort det så mycket du kan så att det är rent utom i lådan.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag gjorde så att när ¨kaninen kissade så la jag kisset i kisslåda och till sisst fattade hon att mab skulle kissa där ;)

Säger som #7 :)
Gör som ovanstående säger, så ska det gå bra. för mig gick det vääldigt fort tycker jag. inte mer än en vecka tror jag ..
jo det har gott riktigt bra, men han flyttar på lådan hela tiden :P
#10: Det gjorde Lisa i början men hon gör inte det längre. ^^ Hon vande väl sig. :)
pröva sätta fast toaletten i gallret :) fast om du har en utebur kan du sätta fast en krok i väggen och sätte fast toaletten. det har jag :)

Min toalett hänger man fast på buren och den går även att sätta fast med ståltråd. Min förra kanin välte alltid lådan, men nu sitter den fast!
Lägg dit bajs och spån som din kanin har pissat på så vänjer dom sig oftast:)
Haha, jag har fått lite skumma kaniner som vägrar att gå på låda ^^ Ändå var jag envis som en åsna xP
- Mvh Emma