Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 805 ggr
pandabjorn
0

Gå på lådan!

Hur lär man en kanin och gå på lådan??

Moonstrike
0

Ja du, vet inte riktigt, sätt in lådan där kaninen brukar bajsa och hoppas att h*n använder den xD Hehe, så gjorde jag, hoppas nån annan har ett bättre förslag^^

jees94
0

jag vet inte?!  jag lärde inte nisse det han gjorde det av sig själv?!

pandabjorn
0

om man har halm i buren ska man ha halm i lådan också eller ska man ha spån i lådan?

Dior_94
0

#:jag brukar ha TOA-LÄTT i lådan :)

Frida
0

1. Vänta tills kaninen har valt ett hörn att kissa i (brukar gå lättare senare då, annars är det bara att tuta och köra)

2. Ställ lådan i det hörnet.

3. Bäst att börja använda samma material i lådan som du har i buren för övrigt. Sedan kan man successivt byta ut till önskat material.

4. Lägg lite "gammal" avföring i lådan och städa resten av buren.

5. Var envis! Ser du att ninen uträttar behoven i resten av buren och inte i lådan så plocka bort det så mycket du kan så att det är rent utom i lådan.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

Testa att läsa vår artikel om detta :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Llinnea-
0

Jag gjorde så att när ¨kaninen kissade så la jag kisset i kisslåda och till sisst fattade hon att mab skulle kissa där ;)

Lippo
0

Säger som #7 :)

Sosso
0

Gör som ovanstående säger, så ska det gå bra. för mig gick det vääldigt fort tycker jag. inte mer än en vecka tror jag ..

pandabjorn
0

jo det har gott riktigt bra, men han flyttar på lådan hela tiden :P

Sosso
0

#10: Det gjorde Lisa i början men hon gör inte det längre. ^^ Hon vande väl sig. :)

Jojsan
0

pröva sätta fast toaletten i gallret :) fast om du har en utebur kan du sätta fast en krok i väggen och sätte fast toaletten. det har jag :)

vickan1976
0

Min toalett hänger man fast på buren och den går även att sätta fast med ståltråd. Min förra kanin välte alltid lådan, men nu sitter den fast!

flisan93
0

Lägg dit bajs och spån som din kanin har pissat på så vänjer dom sig oftast:)

KvirrZ
0

Haha, jag har fått lite skumma kaniner som vägrar att gå på låda ^^ Ändå var jag envis som en åsna xP

- Mvh Emma