Djurens rum :)
Idag har jag möblerat om i mitt rum så djuren har fått en hel del för sig själva, så nu har alla djuren(förutom katten då^^) flyttat upp i mitt rum :)
Det är helt säkrat från sladdar, det finns ingen i det rummet alls.
Sen ska jag skaffa en grind och sätta i dörröppningen mellan mina två delar av rummet så de inte kan springa in i delen där jag bor för där är alla sladdar ^^
Så nu har de en stor plats för sig själva där de kan springa omkring utan att jag ska oroa mig för sladdar :)
Jättemysiga att ha dem här uppe också <3
- Mvh Emma

Super :D Har också möblerat om :)

Åhh, vad myys!!
Ja, det blev jättebra :)
- Mvh Emma

Vad mysigt att de kan springa fritt i ditt rum :D
Mysigt! :D
#4+5 Ja, det är jättehärligt :D
- Mvh Emma
Så roligt att kuna mublera om :)

Myys :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
:D
- Mvh Emma

#1: Kan inte du också visa bild ? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad mysigt :D :)
#1 Håller med ciss, kan inte då visa bild? :)

jättefint :) men jag har panik! ;P för att buren på bordet står till vänster och den andra till höger..
#12 Haha :P
- Mvh Emma

Måste bara fråga ^^ kan du sova när du har dom på rummet? :D När jag hade en av mina på mitt rum kunde jag verkligen itne sova x) haha kanske bara är jag som är lite känslig :P
#14 jodå, det kan jag :) tycker att det är mysigt att höra kaninerna sitta och äta hö och höra marsvinen prata innan man somnar :) Men burarna står ändå typ 7 meter från min säng ^^
- Mvh Emma
#16 naww :D
#17 :D
- Mvh Emma
Vad fint du har gjort Emma :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har också ungefär likadant… Jag har avdelat med drapperier.. Kan ta bild när kameran är lagad :)
#19 Tack :D
- Mvh Emma
#20 Ja, visa bild sen :)
- Mvh Emma
Vad fint, :D
#23 Tack :D
- Mvh Emma
myyysigt:)
fint ! :D Ska också möblera så dom kan springa fritt, men först måste mitt gamla skrivbord och säng bort ! "/ blää.. men sen blir det plats till dom :)
jag skulle oxå vilja kunna möblera om .. men det går inte med mitt rum :S