Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 205 ggr
myriis
0

Kastrerad

Jag har en fråga ang. kastrerad hane. En bekant säger att hennes hane är kastrerad, men jag är osäker. Har aldrig varit speciellt bra på kön, men iaf :P
Hursomhelst, han har en "grej" men den är ganska liten. Vad tror ni ?

KvirrZ
0

Alla hanar har en "grej" (snopp) även om den är kastrerad eller inte ^^ Frågan är om han har kulor eller inte :)

- Mvh Emma

Magda
0

när man kastrerar tar man ju bort själva "kulorna" *s* en "grej" har de ju ändå… Skrattande

myriis
0

Men han har två "kulor" ser det ut som. Två bucklor iaf som går ut, större än expos x)

Har tittat på hennes honor också (hon har haft kaninerna ihop) och en g/s japan har uppsvällda spenor, är tjockare och verkar dräktig. Hon är fem år :S Den yngsta, sex mån, har också uppsvällda spenor och är fetare.. Är personligen mycket orolig, särskilt för den äldre damen..

Tina-A
0

Låter ju rätt oroväckande. De kan ju iof också vara skendräktiga.

Varför skulle hon säga att sin hane var kastrerad när han inte är det? Om han nu inte är det alltså.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Enligt hanens förra ägare (som verkade oseriös) var han kastrerad.

Jag är inte särskilt insatt i detta, vet inte mkt om hur hon fått dem, inte mkt mer än att jag nyss klippte klorna på alla och kollade till dem.

soten
0

"grej kulan" ser ut som ett hjärta upp-och-ner "typ"

Frida
0

Om hanen är kastrerad ska testiklarna vara bortplockade. Har han dem kvar är han fortfarande fertil.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

flisan93
0

#2 säger som Magda:) De tar ju bara bort kulorna

Sosso
0

håller med de andra.

Hoppas dom bara är skendräktiga..