Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 789 ggr
StrikensKaniner
0

Akut!

Kan man ge kaninungar hund mjölk? 6 ungar av 8 har död av kylan och mamman har slut på mjölk. Tack i för hand !

[zendaimimon]
0

Nej, du ska ge dem mjölkersättning för kattungar. Jag har också hört att man ska blanda något mer i det, men det vet nog andra på sidan mycket bättre än jag :)

Love Lejonhuvadekaniner
0

Jag har läst att man kan ha i extra vitamin tillskott i mjölken!

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

I want to belive
0

Mjölkersättning som #1 säger ! Och det är fort och håll dom varma . hoppas allt går vägen för resten av dom små liven ! :(

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

juliacarlsson
0

Hej! Jag har varit med om samma sak och räddade alla fyra mina genom att ha dem under tröjan liggandes i en lös sport-bh för att få upp värmen. Ringde till vetiernär och fick direktiv om exakt vad de skulle ha för ersättning och hur mycket/ofta. De växte sig stora och fina utan problem. Det tog mycket av min tid men det var det garanterat värt!

sannadetejag
0

Har varit med om att mamman dött när dom små var en halv vecka gammla, vi gav dom lammnäring varm alla 5 ungarna klarade sig. Lycka till!

StrikensKaniner
6

Jag fick låna en hamster bur dom små ligger i nu, fick ta in dom till värmen hittade ett recept på ersättning för kaninungar :) just nu mår dom bra och är pigga:) tack gör alla tips

sannadetejag
0

Å vad skönt att dom mår bra :)