Akut!
Kan man ge kaninungar hund mjölk? 6 ungar av 8 har död av kylan och mamman har slut på mjölk. Tack i för hand !
Striken´s Kaniner
www.strikenskaniner.weebly.com
Nej, du ska ge dem mjölkersättning för kattungar. Jag har också hört att man ska blanda något mer i det, men det vet nog andra på sidan mycket bättre än jag :)
Jag har läst att man kan ha i extra vitamin tillskott i mjölken!
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Mjölkersättning som #1 säger ! Och det är fort och håll dom varma . hoppas allt går vägen för resten av dom små liven ! :(
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Hej! Jag har varit med om samma sak och räddade alla fyra mina genom att ha dem under tröjan liggandes i en lös sport-bh för att få upp värmen. Ringde till vetiernär och fick direktiv om exakt vad de skulle ha för ersättning och hur mycket/ofta. De växte sig stora och fina utan problem. Det tog mycket av min tid men det var det garanterat värt!
Har varit med om att mamman dött när dom små var en halv vecka gammla, vi gav dom lammnäring varm alla 5 ungarna klarade sig. Lycka till!
Jag fick låna en hamster bur dom små ligger i nu, fick ta in dom till värmen hittade ett recept på ersättning för kaninungar :) just nu mår dom bra och är pigga:) tack gör alla tips
Striken´s Kaniner
www.strikenskaniner.weebly.com
Å vad skönt att dom mår bra :)