klösbräda?
En tanke som slog mig jag har en innekanin som skulle behöva ha något att gräva på för klornas skull kan man ha en klösbräda till en kanin som man har till katter?
Kaniner gräver gärna i tyg, jord, hö osv. men jag har aldrig sett en kanin gräva i något fast. Skulle tro att den mycket hellre gnager än gräver på en klösbräda.
Skulle också tro att de mer kommer gnaga på en klösbräda. Gör iaf mina på kattens vertikala klösgrejer däremot ingen aning vad de skulle göra med en horisontell då jag ännu inte har nån
Min kanin gräver mest på golvet. Skulle vilja ha något gräv hörn med typ jord eller sand men vet inte hur jag ska få till det praktiskt utan att få jord och grus överallt
#3 En såndär kattlåda med tak kanske?
l'm back
Jag har en lekkartong som jag läste om på kaninmagazinet.se Kartong med litet hål i, stängt tak, skyddad botten ifall det bli olyckor, spån, hö, wellpapp, äggkartonger och lite godis gömt. Min frasse föredrar sin framför sin transportbur som var tänkt som bo.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -