Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 348 ggr
Ync
0

OT - film

Vilken film kategori gillar ni bäst? :)

**Jag älskar skräckisar! :) <3

xD**

twinnie
0

Rysare <3

KvirrZ
0

Rysare är kul ;)

- Mvh Emma

Ync
0

Rysare&Skräckisar är typ samma :) ^^

ciss
0

Rysare&Skräckisar <3333

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

Skräckisar :) Men det är bra kul om man har kompisar som ska sova över. Jag är väldigt lättskrämd och tycker inte om att gå ut till kaninerna på kvällen. (Deras bur är mittemot våra grannar, som bor i en lägenhet som liknar en villa, deras uthus. ett gult hus med fönster. Någon har satt för svart papper på fönstret och INGEN som lever nu, har någonsin varit in i det rummet :/ Men det ryktas att någon har hängt sig i rummet bredvid. Har själv sett snöret, med lite rosa på:S )Apocalypto är min favoritfilm nu, plus mr beans holiday.
Fast en läskig sak med 1a filmen är en "verklig" sak. Som har gjort mig LIVRÄDD :/ Vågar inte ta upp detta på tråden.

Lans
0

Komedi. annars fåre va (: alla andra filmer e alltid så långa. Orkar aldrig se klart :b

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

malinroth
0

Jag gillar deckare och rysare och harry potter och astrid lindgren filmerna såklart! och mång av disneyfilmerna :D (vet att det var kategori men ja nu vet ni iaf :P)

Nicolina
0

Romantik, Komedi och ibland Drama om de inte för långtradiga!!
Men en romantisk komedi passar mig perfekt….  Och såklart som malinroth Disney filmer, speciellt de äldre filmerna!!

myriis
0

Det är olika, dock tål jag bara inte typ "rymdfilmer" (t.ex Star wars xD)

JAgtycker inte skräckisar är särskilt läskiga, iaf inte dem jag sett. Det är mycket, mycket roligare att t.ex gå ut på natten på "spöknatt" eller sånt ^^ Då skriker jag som fan :)

[Zoie]
0

Det är komedi som är min favorit xD

Keligast
0

Komedi, Disneyfilmerna och Tecknat :)

senna
0

Komedi <3 :D

soten
0

Skräck <3

Mimmiih
0

komedi, tror jag iaf… ?

sputtnick_plexus
0

Rysare är roliga ! :D ;)

Flippa
0

Skräck :) Och  lite av komedier  ^^

johanna_loveAnimals93
0

Disney xD

flisan93
0

Romantisk komedi:) Rysare är kul att se men jag kan inte sova på kvällen då (jag har en väldigt livlig fantasi) så jag brukar stå över:P

lill-jarven
0

Jag gillar filmer från alla kategorier, hur bra den är beror ju på filmen inte på kategorin ;) Men rent generellt tycker jag bäst om romantiska komedier, älskar känslan man har efter en sån. Skräckisar är sällan riktigt bra, utan bara gjorda för att skrämmas. Men om dom är riktigt blodiga så gillar jag dom också ^^ Disneyfilmer är också bra

senna
0

Drama-filmer älskar jag också. :D

Sosso
0

Rysare, komedier.

Milly_94
0

Rysare och skräckisar =)

Vi ska ha film kväll på torsdag så då ska vi hyra en skräckis och äta godis :D

Sosso
0

#22: Kul :) Det blev jag också sugen på nu ;)

Stravaganza
0

Romantik, drama, fantasy…

Sotis
0

Olika:)