Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 442 ggr
Lippo
0

OT - Ordspråk

Det finns ju ett ordspråk som säger att man lär sig något varje dag. Så vad har du lärt dig idag? :)

Lippo
0

Själv så har jag lärt mig liten mer om min kamera :)

malinroth
0

hmm… höll inte på komma på nåt men nu kom jag på att jag just läste Tinas artikel om Fuchs så det har jag lärt mig :) Sen ska jag plugga lite senare så jag hoppas jag lär mig nåt nytt då :P

Lippo
0

#2 Läste den nyss också x) Ja, det kan man ju hoppas att man gör :)

Frida
0

Att man inte ska titta på film där folk vräker i sig godis när man själv inte ens får äta ordentlig mat på 2 veckor Gråter 

Har inte gjort så mycket idag så någon djupare lärdom har jag inte fått i mig. Mest legat och sovit och dåsat på soffan framför TVn.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

#4: "man själv inte ens får äta ordentlig mat på 2 veckor"  varför? :(

Hmm, vad har jag lärt mig idag? Ska fundera lite på det :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Lärt mig lite kaninhoppningsregler jag ;)

Frida
0

#5 Genomgick en tonsilectomi i torsdags (dvs opererade bort halsmandlarna) så jag får inte äta varm och fast föda på en vecka. Därefter får jag börja pröva om det fungerar med mer ljumen och lite stabilare mat som potatismos och spagetti (i bästa fall). Men i regel tar det minst två veckor innan halsen har läkt såpass mycket att man kan äta normalt. *längtar*

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Moonstrike
0

Lärt att mig att ju mer mat Rufsan har - ju mer äter hon!
Här har man vart borta i ett dygn och gett sin lilla hermelin 3 nävar med mat innan man åkt (trodde att jag skulle va borta längre) och ALLT är borta när man kommer hem vid 12-tiden idag (åkte vid 10-tiden igår). Sen ger man en näve pellets, och matskålen är typ renslickad (alla "smulor" va borta) nu på kvällen^^ hehe