Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 2769 ggr
:')
0

Lucky Lapine

Är det någon här som "spelar" lucky lapine? För er som inte vet vad det är så har man en virtuell kanin/marsvinsuppfödning där :)

Fridaaaa
0

Aldrig hört talas om 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

0

Ni borde bli medlem där, precis som att ha en egen kaninuppfödning med riktig genetik och allt :)

Fridaaaa
0

#2 Det är på engelska va?
I så fall blir ej inte medlem hehe hatar att spela spel på engelska xD Inte för att jag inte kan engelska eller så, men föredrar på svenska, roligare hehe

0

Ja det är på engelska x)

Summerdogs
0

Har tyvärr aldrig hört om den med :/

Anoki
0

Har spelar de, men tyckte de va tråkigt :P

Peak303
0

Jag spelar det, men är inte så duktig på att vara "akriv" där. ^^

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

0

#5 #6 #7 Ja det kan vara tråkigt i början mne när man väl kommer igång är det kul :D Okej Malin, vad heter du där? 😊

Alvirpo
0

Alvirpo där med! Och för er som inte gillar engelska finns kaninspelet.com som är ungefär likadant, fast på svenska🙂

Peak303
0

#8: Jag heter Snowflake ^^

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Achatina
0

Kaninspelet.com är inte ens i närheten av att vara lika bra som Luckylapine.com xD 

Älskar det (LL) den har i princip allt som gör ett bra spel. Visserligen svårt att komma in i, men har man väl börjat lära sig spelet och kommier ihåg att logga in så är det klart värt det :P Hade aldrig lärt mig så mycket kaningenetik (och marsvinsgenetik) utan LL. Och snart lägger de till igelkottar som djur på sidan :3 Nya mer verklighetstrogna bilder till alla djuren också. Kan inte bli så mycket bättre x)

Fia9000
0

Jag älskar också lucky lapine! :D men det går i perioder och jag är inte så aktiv just nu, men det kommer nog snart igen heter Fia9000 och Sofia9000 (har två sidor)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Corazón
6

#3 Man lär sig ju engelska av spelet. Att du inte gillar engelska spel handlar ju om att du ändå är osäker på engelska. Många som är duktiga på engelska föredrar ju det framför svenska, eftersom det är ett rikare språk 🙂

Fridaaaa
2

#13 Skrev inte att jag inte kan engelska, skrev att jag hatar att spela spel på engelska, det är definitivt inte samma sak. Och nej det handlar inte om osäkerhet, utan vad jag föredrar och inte föredrar helt enkelt. Så ta reda på fakta först tack!
Alla föredrar olika, tycker inte att du ska sitta och dra förhastade slutsatser faktiskt. Man kan ogilla engelska, och man kan gilla engelska, men det betyder inte att man är osäker i det, bara för att man ogillar någonting. Nej jag är inte toppenbra på engelska, men det är inte pga osäkerhet, utan pga att jag helt enkelt inte engagerar mig i engelska, för att jag tycker att det är tråkigt helt enkelt 🙂
Men detta är hur det ligger till. Bye!

Alvsas
0

Jag blev precis medlem😃 men jag förstår inte hur jag t.ex köper kaniner och andra saker? Hjälp?..

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Achatina
2

#12 Man får inte ha två sidor ;) Bara en per person. Du blir bannad om du har fler.

#15 Har en LL guide i min blogg som är rättså bra för att lära sig spelet.

De ska lägga till Igelkottar i spelet snart <3

Fia9000
0

#16 Jaha, får se till att ta bort nån av dom då :)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Idlil
0

vet att det är en gammal tråd men har sedan länge tillbaka flera konton på olika mejladresser, men hur tar jag bort konton?

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

[Lollo 97]
0

Är spelet helt gratis och inga konstigheter i det?

Idlil
0

gratis o inga konstigheter och super kul :)

nosa98
0

vad betyder invite code LL ( lucky lapine )

MVH NOSA 

Alvirpo
0

Att du behöver få en inbjudnings kod från nån som redan är medlem för att kunna registrera dig:)

nosa98
0

ok men hur kan jag få en inbjudningskod om jag inte känner någon som spelar det eller skulle kunna få det av er som spelar

MVH NOSA 

Idlil
0

Du behöver inte ha någon, jag har aldrig fyllt i den :)

Victorica
0

#23 Numer behöver man en inbjudningskod för att kunna spela. Jag har en om du vill börja spela :)

Kod: 4cddimm5p2

Edit: Mitt nummer på sidan är förresten 2912. Jag tycker att det är lättare att hitta folk via nummer än deras namn.

Veronica

Idlil
0

#25 vad konstigt. för tog bort mitt gamla konto o gjorde ett nytt o jag struntade i dendär koden men de funkade finfint.. :o

nosa98
0

#25 jag testade koden och den funkade inte

MVH NOSA 

Achatina
0

Koden fungerar bara till en person, en gång :P Så skicka koden via pm istället x)