Kanin sökes
Hej hej, jag undrar ifall någon har en ung liten kille i antingen brun zobel, viltblå, sallander eller rysstecknad till salu. Han ska inte ha förkorta öron (t.ex. hermeliner har för korta. :-P ), inte heller för mycket päls (lite man funkar utmärkt, men kanske inte en "fullfjädrad" lejon eller teddy) och han ska ha uppåtstående öron. :-P Jag finns i Skåne och har redan en kastrerad hane här hemma som börjar känna sig lite ensam. :-) //:Nanna
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Eller en viltgul wienertecknad (med blå ögon)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Du bör köpa en hona om de ska bo tillsammans och träffas.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tänkte kastrera den andra hanen också. :-)
#3 Det är betydligt större chans att det fungerar med en hona även fast båda är kastrerade, hade personligen inte vågat chansa.
#4 Har själv aldrig haft problem med en sådan kombo. :-)
#5 Ok, ja jag vet många som inte rkommenderar det eller lyckats, men fungerar det så är det ju bra 🙂
#6 Jo, sant, men har till och med haft en kastrerad hane tillsammans med en okastrerad och de gick bredvid en gård med honor och de var, utan att överdriva, väldens bästa vänner. :-) dessutom tycker jag att honor kan vara lite bitchiga. Men men ja, ska kanske vara lite öppnare. :-P Söker även honor! :-)
Jag har haft flera som velat köpa min kaninhane, men jag har inte velat sälja till någon som ska ha honom ihop med en annan hane av samma anledningar som #4 skriver.