Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1981 ggr
jela96
1

Kaniner och rökning?!

Hej. Igår var jag hemma hos en bekant som har flera innekaniner. När vi satt och myste med kaninerna gick hon undan och rökte, inomhus, i samma rum som kaninerna! Jag blev helt paff och frågade om hon inte kunde röka ute om hon var tvungen men hon ignorerade bara.. tycker så himla synd om kaninerna! Kan dom redan ha skadats? Hon har nog rökt inomhus ett tag Och hur ska jag få henne att förstå att det är skadligt?

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

The Animallovers!!!
1

Eftersom det är skadlig för människor så är det också det för djuren. Fattar inte hur man kan röka inomhus med kaninerna i samma rum, hur f*n tänker man då? Hoppas du kan få henne att förstå:)

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

jela96
0

1# Nej usch stackars kaniner! Jag är själv rökare (tyvärr) men skulle aldrig i livet röka inomhus inte Heller i närheten av dom! Jo jag hoppas att jag kan få henne att förstå hur jäkligt dåligt de är för hennes kaniner!

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

NordicSunset
3

Åh! Jag förstår inte, när man röker skadar det ju en självv men det ska ALDRIG behöva påverka andra. :( Det är nog bra om du berättar för henne hur dåligt det är. Förhoppningsvis förstår hon!

Be the best version of you.

• Zoella