Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 307 ggr
Mimmiih
0

OT - Thailand?

Nu kommer en till OT-tråd men..  

Min kompis ska fara till thailand i 3 veckor med sin mamma och pappa, då blir hon ensamt barn, och det är ju inte roligt.. så hon har frågat mejj om jag vill följa henne. Jag vet inte om jag vill, för jag har ganska lätt för hemlängtan, men mina föräldrarr betalar resan. Vad tycker ni?  Ska jag följa, eller inte?  (min familg kanske ändå ska till thailand snart, typ om nått år..)

KvirrZ
0

Jag skulle följa med ^^

- Mvh Emma

malinroth
0

Jag skulle lät gjort det!! :D fast ioförsig brukar jag sakna Nelly så ag börjar gråta när jag är ifrån henne..men men annars är det ju helt klart värt! Tänk vd mysigt! :D

MarHai
0

Jag skulle lungt ha följt med! :D Hur ofta kommer en sån chans?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

__iE
0

säger som de andra, jag hade följt med.. tänk sen va solt du kan va över att klarat va iväg så länge :D o vad kul du kmr få ! :P

Nicolina
0

Jag skulle absolut ha följt med om en sån chans dök upp!

Lippo
0

Jag personligen hade aldrig gjort det men det beror ju på om du vill eller inte :)

Frida
0

Jag hade absolut gjort det om jag trivdes bra i kompisens och hennes föräldrars sällskap.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Niike]
0

Jobbigt val. Jag skulle verkligen velat följa med om jag var i din situation, Thailand verkar ju underbart! Men 3 veckor! Det är mycket .. Och har man lätt för hem/föräldrar längtan är det ju inte så kul .. Tycker du ska fundera ordentligt innan du bestämmer dig. =)

ciss
0

Jag skulle ha följt med ifall jag inte hade haft kaninungarna & så. Men du har ju bara Frallan, och Linn tar ju hand om henne. Tänk vad mysigt ni skulle kunna ha det! Ligga och sola på playan hela dagarna, medans vi  sitter hemma i regniga Sverige.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Zoie]
0

Det bestämmer du själv :)

Clariiz
0

JAg skulle lätt följa med.. JAg älskar Thailand.. (fast jag vet ändå inte.. 4ggr räcker nog :P)

Men gör det du vill. Thailand ÄR underbart. Lukterna, värmen och PRISERNA!! Det kostar ju nästan gratis där ;)

Du får mat å dicka för 60bath på vissa ställen. motsvarande 12kr.

OCh det är väldigt roligt att räkna ut vad det kodstar :P. Väldigt enkelt när man lär sig och jag gör det vart jag e är. till å med i sveriga :)

FÖLJ MED!!! :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ync
0

Följ med! du kommer kanske att årngra dej annars, om du får jätte hemlängtan så kan du ta ett flyg tidigare! :)

Miranda-w
0

Du ska självklart följa med! :D

Mimmiih
0

Nu hade jag bestämt mej, jag skulle fara!  :)   Men nu helt plötsligt säger mamma att jag inte får, varför? Hon sa ju först att jag fick, men nu helt plötsligt!? :'(

[Zoie]
0

#14 Nämnen vad tråkigt :(

[Zoie]
0

#14 hoppas du får :)

KvirrZ
0

#14 skumt =/ Hoppas hon ändrar sig igen då :P

- Mvh Emma

__iE
0

#14, hjoppas de ändrar sig igen då,imed att du vill nu :)