Pelletsvägrar.
Hon äter minnsan upp de feta fröna, sallad och hö, men pelletsen, nejdå. Dem äter hon inte. Hur ska jag få henne äta dem? Hon har alltid, i hela sitt liv, ätit dem. Jag har kollat hennes tänder, de ser bra ut, och så har jag även kollat klorna om hon har gjort illa sig. Inget alls.
jag vet tyvärr inte matild .. kiwi äter sin pellets som en galning

Om du ge fröblandning, så sluta med det. Ge bara pellets t.ex Lottie, Stampe osv.
Ta bort fröna så bara pelletsen är kvar. Om hon absolut inte äter så kan du bara ge pellets och hö. Inge annat ett litet tag och ser om hon äter :)

samma som #2

Jag ger inte fröblandning. Jag ger Carrier pellets, men igår hade jag lagt i lite "fredagsgodis" till henne. Det var det hon hade ätit. Fröblandning vet jag att det ska man inte ge. ;) Det har hon aldrig ätit.
Jag ska cykla upp till djuraffären och köpa "Dogman" Dinner Pellets, det finns i lösvikt. Jag vet inte, men hon kanske har tröttnat på Carrier?
Ge henne inte feta fröer överhuvudtaget, det är onödigt.
Hon kanske tröttnat på pelletsorten, har du kollat så att pelletsen är fräsch ?

Jodå, den ser fräsch ut. Det är väl troligast att hon har tröttnat, hon äter ju broccoli, sallad och hö iaf. :P Jag var olydig och gav henne två torkade morotsslantar och ett pumpafrö, det svalde hon glupskt. :P Sen petade hon i pelletsen, men blev inte imponerad. Vad tycker ni jag ska byta till för pellets? Är Lottie bra?
Jag hade samma problem förut.. Men jag testade Lottie och det äter alla mina kaniner… Det är alltid tomt i matskålen ;P

Kanske ska skaffa mig Lottie dårå :P fast nu har vi ju en 10kgs säck (nästan full) med Carrier till övers! :O Men man kan ju blanda i Lottie med Carrier! xD
Oj 10kg är ju en hel del :P
Oj 10kg är ju en hel del :P

Ja, du kan ju testa att blanda i Lottie
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lottie brukar vara kaninernas favorit här hemma ;)

Vet att man kan köpa Lottie på granngården, men den i Katrineholm (som är närmast) verkar ha lagt ner. :/ Var kan man köpa det då?

*Vilken smak på Lottie är populärast? Skriv vad din kanin gillar!
#14 Filippa har morot och äpple ^^ Hon älskar pellets <33 Jag vill att hon ska ha morot och äpple. För då får dom ju morot och äpple i sig ^^

Okej! :) Morot och äpple låter nästan godast. ;) Men var med i undersökningen "Favoritsmak på Lottie"! :)
#16 Vet inte riktigt :/ Morot och äpple är det nyttigaste också! Bara 3% fett .