Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 625 ggr
missan´s
0

Blogg?

Hej!

Jag skulle gärna vara med i någon kaninblogg. Är det någon som har blogg som kan tänka sig att jag skulle kunna få vara med där och blogga? Har erfarenhet av bl.a blogg.se. För mer info kan ni pm:a mig så kanske vi kan komma översens om någonting. :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

missan´s
0

Putt! Ingen som behöver/vill ha en Medarbetare på sin blogg? Skulle annars kunna tänka mig att starta en ny blogg.

missan´s
0

Putt

missan´s
0

Putt!

Har jättemycket att dela med mig av, men skulle gärna jobba med någon mer. Verkligen ingen som vill? 👍

missan´s
0

Putt!

Har jättemycket att dela med mig av, men skulle gärna jobba med någon mer. Verkligen ingen som vill? 👍

Frosstis
1

Varför startar du inte en egen blogg? :)

Jag kanske kan tänka mig skriva lite då och då om jag har någonting intressant att dela med mig av.. :p

missan´s
0

#5 Jag vill gärna göra en blogg tillsammans med någon/några fler så att det kan bli lite varierat. Även fast jag har bilder och text och så, tycker jag att det behövs lite mer än så. Men självklart, kan tänka på det att starta en egen blogg. Dock tycker inte jag att det blir samma sak då.

Hur mycket ungefär kan du skriva i så fall? Har du egen/egna kanin/er? :)

kanin och häst
0

#6 om du gör blogg är jag intresserad att vara med :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

[Lollo 97]
0

Hej missan. Jag har en blogg som du gärna får vara med på :)

missan´s
0

#7 Kul! Berätta gärna lite om dig själv i Pm. 🙂

#8 Okej, om du vill länka så tittar jag gärna närmare på det! 😉

[Lollo 97]
0

#9 Okej, men det finns bara ett inlägg än så länge för jag har just startat den, och så har det inte fungerat. :) 

Här är adressen;)

lollokanin.blogg.se