Pellets från Byggmax?
Någon som prövat detta? www.byggmax.se/sasongsprodukter/vinter/pellets-p4552#ReadMore Giftigt, dålig uppsugningsförmåga?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Det verkar ju inte så skönt att gå på precis…😮
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

jag använder dessa i toalådorna, och de funkar utmärkt, billigt, drygt & dammar knappt
You can't spell Bitchy without Itchy
Ja, jag hade tänkt ha det i toan, eftersom resten ska vara täckt med mattor.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Har bara en fundering.
Stora kaniner får ju lätt trycksår om man inte har ett väldigt tjockt lager mjukt strö och mjuka mattor osv, är det inte väldigt riskabelt att ha mattor till en jättekanin då?
Jag vet inte hur många mattor man behöver, jag hade tänkt ha presenning och två lager mattor(kanske tre, el. ett täcke under) tills jag ser om jag lyckas få henne rumsren. Sedan lägga till ett lager. Men jag antar att utekaniner inte har det bättre på vintern?
Jessica Jones (2015-)
#2 Håller den kisslukten borta också?
#5 hur menar du med att utekaniner inte har det bättre på vintern?
Alltså, jag vet inte hur det är med endast mattor till tunga kaniner, men har hört mycket om trycksår. Det kan säkert funka om du har många mattor :) De 4 kronors mattorna från IKEA är inte särskilt tjocka. Du kan ju ha flera fleecefiltar under och sedan de över. Så hade jag till min lejonhuvad, bortsett från de billiga mattorna. Hade bara fleece, så kan man också ha det =)
#7 Jag ska försöka se om någon vill sälja mig gamla täcken att ha under presenningen. Utekaniner på hård frusen mark eller isig snö. Men de har ju bo med halm också.
Jessica Jones (2015-)
Jag använder det. Suverän uppsugnings förmåga. Jag har det i toalådor och under vattenflaskan. Toppen bra tycker jag
#8 Bor du eller har vägarna förbi Västerås så har tror jag att jag har två täcken du kan få. H
#10 Jag bor 1h bort och vet inte när jag besöker, men det är ett snällt erbjudande.
Jessica Jones (2015-)