Lärt känna
Hur lång tid tog det innan eran kanin lärt känna er efter ni fått henne/han?
Skulle gärna vilja veta….för min kanin har inte blivit helt tam än, jag har haft henne i ungefär en månad! Gör jag något fel?
Det tog kanske en och en halc vecka (:
#1 OJJ….gör jag något fel? Min kanin har inte blivit helt tam än:( Jag är hur snäll som helst med henne. Jag är ute hos henne jättemycket och springer ofta med henne i selet….vad ska jag göra?
Nä, du behöver inte göra något fel.
Det är olika från kanin till kanin, t.ex Expo tog det ungefär två veckor, Candy tog det kanske 6 månader.

tror inte du gör nåt fel,hon kanske bara behöver lite tid. :)
Tack:) Hon är väldigt försiktig men ändå VÄLDIGT nyfiken:) Längtar tills hon kan börja tävla i hoppning:)

Någon vecka bara, ägnade henne mycket tid & hon är väldigt social, men tyr sig bara helst till en person. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

för lille skutt tog det inte mer än 3 dagar typ, men ronja däremot tog nästan 1 ½ vecka..
Tog ca en vecka, var mycket med dom.
Det är olika från kanin till kanin, ibland kan det ta jättelänge och ibland bara en vecka eller så, det är olika.

Som dom andra säger så är det olika från kanin till kanin ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
gick väldigt fort för mina kommer jag ihåg.. men det var ett tag sen. För Totte tog det bara ca 3 dagar.. ^^ :)

Alla kaniner vänjer sig olika fort, du gör säkert inget fel. :) Gosa mycket och prata mkt med henne/honom. Peach var väldigt tam när jag fick henne, lära känna henne, allt hon hittar på, det tog lite längre tid. :)

Myran var väldigt modig när hon kom till mig, så hon vågade ta kontakt med mig. Kanske tog en vecka eller två innan vi blev riktigt tajta. Nu efter 2 månader känns det som jag haft henne jämt. Hon är väldigt mammig :)
Med Bella gick det lite långsammare. Hon har börjat acceptera mig nu, och kommer till mig om hon blir skrämd och så. Men hon är inte som Myran.

Jag fick min kanin i dag och har lärt känna den lite och den är redan tam men det är som om dom i djuraffären tämjer dem

ojsan råkade skicka 2 gånger
#15 det gör inget, vi tar bort dubbelskick :)
KIFs Crew
- Mvh Emma

Kommer inte ihåg men kanske 1 - 3 veckor med Lippo :) Molly börjar lita lite mer på mig nu men hon är lite rädd av sig :P

För min kanin från djuraffären tog det ungefär 2 veckor kanske.. :)
Det gick ganska snabbt tyckte jag :)

Tja… redan första kvällen!
De i djuraffären hade pysslat så mycket med honom, ville nästan inte släppa iväg sötisen när vi köpte honom = )
Men han fick ju komma ut i köket redan första kvällen och nosade och höll han sig mest kring oss! Idag är han världens goaste!
Efter 1 vecka :)