Angora ? ;)
Är det någon är på KIF som har Angora? Eller är det en ovanlig ras?
Om du har så visa gärna en bild på den/dom ^^ Skulle vara kul att se/veta!
Dom är gulliga ^^ Fast man ser typ inte ögonen , hehe
*putt *
Intressant :D Vet inte någon som har en, så det skulle vara kul o veta :')
Tycker också det är intressant ;)

Tycker jag med. Såg en bild på en blå angora häromdagen, jättesöt! Tycker att det är en väldigt vacker ras men skulle inte vilja ha en själv.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vill inte ha en, alla päls skulle vara ett problem !

Jag har ingen angora, men min Schneewittchen är rätt lik en angra. Med en päls som behöver ständig omvårdnad. Så jag tänker inte skaffa en riktig angora;)
Men vackra, det är dem
Ja, de har sin egen charm^^ Fluffisar :)
Älskar fluffbollar! Men inte sånna som man måste klippa pälsen på :S

Jätte ovanliga är dom kanske inte, man ser dem ofta på utställning. Men eftersom de som sagt är så svåra att sköta så är det just utställning som man brukar ha dem till.

#11 o #12 Vilka sötnosar! 
Jättegulliga!! :)
Ja, angoror brukar ha ett väldigt bra temperament och rekomenderas ofta som första kanin eller barnkanin just för att dom brukar vara så snälla.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Dom är jättefina :) Blir lite sgen på en ibland:P Två granntejjer hade angoror när vi var mindre :)
Söt ras :)
- Mvh Emma

Jättefina :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hade angora men fiffi dog förra sommaren och det var då jag började med teddydvärgvädur istället, just för att jag älskar de långhåriga raserna men endå inte klarade av att köpa in en "likadan" som min fiffi. Hon var madagaskarfärgad och världens uderbaraste, men hon kunde då haft större örontoffsar, men jag ställde inte ut henne så det spelade ju egentligen inte någon roll :)