Orolig matte
Igår när jag skulle släppa ut kaninerna i hagen så märkte jag direkt att det var något fel på Albin. Han var alldeles för lätt att ta upp och han bara låg ner under 15minuter. Albin är svår att ta upp och han brukar aldrig sitta stilla. Kände på hans öron och dom var iskalla och han skakade! La in halm i hela buren och försökte varma honom innan jag skulle gå och sova, om jag hade fått skulle jag ha stannat där hela natten. Innan jag gick in i huset gav jag kaninerna mat (Som alla vanliga dagar) med banan, Albins favorit. Men inget intresse att äta, då började jag bli orolig. Hade svårt att sova men det gick till slut. När jag vaknade och kunde se någoting -.- sprang jag ut till Albin i bara tröja. Han satt bredvid Mimmi och var nyfiken på vem som kom. Blev så glad att han har blivit piggare. Gav lite mat från handen och han åt som Albin brukar göra :'D Är så lättat.
Vilken tur! Att han blev bättre ;)

Ja, jättebra att det löste sig :) Men om det blir något problem igen så kanske du borde åka till veterinären.

va bra att det löste sig då. :)

Säger som #2 =)
Vad orolig jag blev när jag läste ditt inlägg. Tur att han mår lite bättre nu, håll ett öga på honom! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Han är helt frisk nu :D
Svårfångad, matglad, sprallig..ja, det är min Albin^^

#6: Skönt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad skönt att han är frisk nu (:
#6 Så skönt:) Vad bra att det inte var ett allvarligt fel på honom:J