Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 902 ggr
[Zoie]
0

Kommentar

Nu har jag typ skrivit 50 kommentarer idag :)
Jag har kommit upp i 900 kommentarer sen jag var medlem

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
twinnie
0

Varför puttar du upp tråden 1 sekund efter du skrivit den? Det är helt onödigt.

KajsaM
0

Vad roligt :)

Men då behövde faktist inte putta upp den efter 1 min.

Taci
0

Att du puttar så mkt är kanske en anledning till varför du har kommit upp i så mkt kommentarer? ^^

ciss
0

Antagligen har du skrivit så många kommentarer för att du puttar hela tiden. Drygt! ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

senna
0

Vad vill du att man ska skriva? grattis eller? :S

ciss
0

#7: Undrar samma.

www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

#8 Du skriver ju också inlägg när du kommit upp till en viss summa kommentarer/inlägg.

twinnie
0

HÄR tex. Och du fick en massa grattis, eller hur? Varför är ni bara sjyssta mot vissa? :S Tycker det är himla skumt. Behandla andra som ni själva vill bli behandlade!

[Zoie]
0

Det var ondöigt av mig att ska denna tråd

Mysofi
0

#10 Precis vad jag också tänkte!

Taci
0

#10, håller helt med dig. :)

ciss
0

#10: Varför stör du dig så mycket på mig? Du har aldrig verkat tycka om mig, har jag gjort dig något?

www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Grattis till Isabelle förresten! ^^

twinnie
0

#14 Ja, det stör mig att du klagar på andra, fastän du själv gör samma sak. Tänker inte dra upp det här, men så har du alltid gjort! Varför? Tycker rejält synd om alla medlemmar som blir behandlade som ingenting medans vissa sätts på kungatron och hyllas som om de vore av guld.

Alla är precis lika mycket värda, och om du skriver ett inlägg som handlar om alla dina kommentarer, kan väl Isabelle också få göra det? Vad är skillnaden på dig och henne?

[Zoie]
0

Tack :)

flisan93
0

jag vill påminna er att vara snälla med varran och inte komentera så mycket:) Försök i alla fall

Lippo
0

Grattis! :D Själv är man uppe i snart 300 :)

Zilla
0

vadå *putt*??

Mysofi
0

Grattis Zoie! *applåder*!

Nova.Caspian
0

håller med dig #14 .. fast då menar jag ingenting illa mot dig ciss, jag tänker mer på andra här på iFokus!
iofs kan man inte tycka om alla människor, men behandla alla med respekt tycker jag att vi borde kunna göra! eller?

ciss
0

#20: Man puttar när man vill att ens inlägg ska komma högre upp. När man skriver något i ett inlägg så kommer det upp bland de senaste inläggen. Finns en artikel om det.

www.frihetenskaniner.se

Zilla
0

#22 jag håller med dig..:)

Zilla
0

#23 vart då?

ciss
0

#25: Den finns nog bland artiklarna tror jag.

www.frihetenskaniner.se

Ync
0

gud så onödig, menar inget illa bara så onödig.

twinnie
0

Men kan alla sluta skriva att den är onödig? Det vi vet nog alla, och Zoie har ju själv erkänt det? Det är ju minst lika onödigt att försöka stoppa upp det i ansiktet på henne.

Taci
0

Iof, tycker man det är SÅ onödigt behöver man ju inte läsa, o sen finns det ju hur många trådar som helst här som är onödiga egentligen, då dom är helt OT.

twinnie
0

#29 Exakt.

[Quellii]
0

Det var då ingen som skrev att min tråd var onödig när jag skrev en om mina kommentarer, så jag tycker verkligen att ni inte ska särbehandla folk, stör ni er på tråden kan ni ignorera den..!

Grattis Zoie, härligt med aktiva medlemmar :)

lauraa
0

Grattiiis ;D

myriis
0

Själv har jag aldrig gillat dessa trådar, men ibland blir man bara så förvånad av att folk klagar på andra när dem gör liknande själv.

[Niike]
0

Grattis ! =)

[Niike]
0

Kan tillägga att det här är min 4220:de kommentar^^ Inte idag alltså, utan från när jag blev medlem, men det fattar ni väl ;)

Tina-A
0

Grattis Zoie!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

huldisen
0

Grattis :)

psyko
0

Håller absolut med #16!

Det är några här som är de "populära" och de andra stöts nästan bort. Det kommer upp trådar som "Vem skulle du helst vilja träffa från KIF?" OCH "Vem är den bästa kaninägaren här på KIF?"
Det är klart att alla säger namnen på de populära personerna!

Det behöver inte vara den bästa kaninägaren som är mest inne på KIF, de flesta sitter inte vid datorn så mycket för de är ute och tar hand sina kaniner istället!

Tisdus
0

#38 Håller fullständigt med!

Grattis Zoie! :D

KvirrZ
0

Grattis Grattis! :D

- Mvh Emma

[Zoie]
0

Hahaha :) Tack

Llinnea-
0

Grattis :) Håller med #16, Himla skumt faktiskt.

callo
0

#14 tror inte hon stör sig men ville väl visa att du skrivit i princip samma sak, sen undrar du precis som #7 vad hon vill att man ska säga, grattis eller? Ja vad ville Du att man skulle säga till dig när du skrev? Varför skrev du själv när du fått hur många inlägg du nu fick? Antagligen av samma anlening som #0. Det där var bara ruskigt mkt dubbelmoral.

Låt alla skriva vad dem vill och putta om dem så vill det, men låt bli att kommentera om ni nu stör er så mkt. Det är ett fritt forum och ingen har rätt att nervärdera andra, speciellt inte när dem gör samma sak själv.

myriis
0

Måste också påpeka att Zoie knappast är den enda som skulle spammat för att kunna berätta hur mycket inlägg man fått, det finns flera, t.ex i denna tråd. (Personligen tycker jag inte Zoie spammar, men ja, det finns en del.)

Sosso
0

Okej okej, du har skrivit si å så mkt, men jag tycker det är onödigt att putta upp en tråd efter en minut för att få mer..