Fredag 14/9
Äntligen fredag & helg! Vad ska ni göra i helgen då?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja, visst är det skönt!? :D
Ikväll gör jag inte så mkt, pysslar om djuren, Hugo springer här runt mina fötter just nu .. Imorron vet jag inte riktigt, men ska festa på kvällen iaf med några kompisar :) Har verkligen inte mkt planerat den här helgen ;//
Sj då?

Fredag: Har varit med kaninerna och suttit framför datorn. Min morbror, moster & förmodligen mina 2 äldre kusiner kommer ikväll och ska äta middag hos oss.
Lördag: Jag fyller 13. Ska vara hemma och mysa med familjen & djuren, öppna paket och ta det lugnt.
Söndag: Ska träna lite inför Georgrafiprovet tror jag, och mysa med djuren. Kommer 1 familj och provrider min pånni också.
www.frihetenskaniner.se
Ciss - grattis i förskott! :)

#3: Tackar!
www.frihetenskaniner.se
Grattis i förskott ciss :D
Själv ska jag bara ta det lungt nu när jag äntligen är läxfri! :D
Ere ingen som ska göra nåt i helgen ? ;) Eller e det bara det att jag o Ciss e så nerdiga o sitter här som iglar :D
Vet faktiskt inte vad jag ska göra i helgen, jag har verkligen koll x)
- Mvh Emma

#5: Tackar!
www.frihetenskaniner.se
Grattis i förskott :)
Fre: Idag ska jag inte göra mycket, plugga lite kanske men mest troligt blir det tvn som får underhålla.
Lör: Åker med malinroth till Örnsköldsvik och hälsar på hos några KiF:are! Hubert & Lilo följer förstås med :)
På kvällen ska vi ha charterfest med klassen (alla ska vara utklädda till charterturister) ^^
Sön: Ligger mest troligt bakfull framför tvn större delen av dagen. På kvällen kommer mina hundars dotter resp. syster och hälsar på tillsammans med hennes matte :) Dom ska bo här i 2v.

#9: Tackar! :-)
www.frihetenskaniner.se
#9, hahaha kan ni inte ta en gruppbild på alla turister som man kan få se då ? :D Ser framför mig hur alla ser ut som tyska turister som man ser i filmer ;DD

#9: Jaa, ta en gruppbild som #11 säger! Vill ju se! ;D
www.frihetenskaniner.se

Putt
Idag
har haft dugga (prov) på morgonen..lää gick inge vidare Sen har jag vart på shoppingrunda och handlat grejjer :D Bla ett nytt hus till Lilos bur, vilken (buren) jag har målat om idag! :D Nu tar jag det bara lugnt rätt trött och ont i huvet efter målningen :P Ska nog förresten bada jycken också ikväll hon måste ju vara fin när vi åker bort ;P
lördag
Åker med Lill_jarven och djuren till ö-vik :D:D Vi ska grilla och ha det mysigt ^^ Dessutom ska jag få träffa min lilla Stitch för första gången!! Jättespännande!! <3 Sen på kvällen är det hawaiifest för mig :P Får se om jag orkar gå känns lite tungt faktist…
söndag
Ta det allmänt lugnt kanske plugga lite. Mysa med djurena ^^ myys!!
#11 & #12 Haha okej jag ska försöka men lovar ingenting ^^
Fredag: Varit lite med kompisar, skola och ja..
Lördag: Tävla Kaninhoppning, Hågelby :) Sera , Expo och Roxy ska med.
Söndag: Tävla igen, fortfarande Hågelby och samma kaniner. Måste väl plugga dendär jävla franskan också >.<
Det blir inte mycket gjort den här helgen tyvärr. Har kommit hem från sjukhuset idag (opererades igår) så jag får inte vara ute bland folk på minst en vecka. Blir mycket tid tillsammans med ninerna, datorn och mina broderier antar jag.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Fredag: Har sträckt någon led i mitt högra ben, så här har man fått halta sig fram. :P Var inte i skolan, vi skulle ha idrottsdag, lätt med benet liksom. ;) Men hade utvecklingssamtal och köpte en gnagarsten till Kiwi. Har myst vid teven och ska kolla lite i ellos katalogen när jag ligger i sängen.
Lördag: Jaa… Göra matte och tyska förmodar jag… Och städa mitt rum och gerbilernas akvarium. Och hålla på med Kiwi. Kanske torka frukt till henne och gerbilerna, har köpt frukt och sådant.
Söndag: Slödag, förmodligen. :-)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fredag: Skola, ridning och filmkväll med min kompis. Eller, vi såg på Borat sen satt vi mest och snackade ^^,
Lördag: Tävling!
Söndag: Tävling!
Måndag: LEDIG <333 (a)

#2 Grattis i förskott!
Fre
Skolan som vanligt, sedan Agens, Sara och & Ida tills middag och efter middag var jag med Ida och sedan kom Vanja en sväng. Och myst med Hampus
Lör
Sooooooova!! Sedan Ida och Erica. Ska nog städa hos Hampus okå. Sedan film på kvällen. Även läxor om jag hinner, och vill *host*
Sön
Nja, slappa. Alla dumma läxor och hinner nog med kompisar då med ^^

#19: Lyckostar som är lediga!
www.frihetenskaniner.se

#21 Jepp. "Studiedag" och lärarna säger att man ska plugga hemma. Aldrig i livet :)

#22: Haha, tror dom att man sitter hemma & tränar glosor eller pluggar matte? Sånt hade vi på vår förra skola typ en dag om året. Knappast att man pluggade ;)
www.frihetenskaniner.se
Grattis i förskott, ciss! ;) Idag har jag varit i skolan och sedan på basketträning. Imorgon ska jag väl kanske vara med nån kompis, och så städa burarna om det är bra väder (vilket det inte var idag :/). Haha, på söndag ska jag och två kompisar ha mattedag, frivilligt! Det ni ;) Hatar egentligen matte, men vi ligger efter i boken och måste plugga. Men vi ska ha mycket fikapauser och mys! ;)

#24: Tackar! :)
www.frihetenskaniner.se

#9 Haha, läste att din dotters hund skulle komma. haha:D du skulle ju kunnat ha en dotter iofs..fast isof skulle hon nog itne varit så gammal att hon hade en egen hund.
Själv ska jag väl inte göra så mkt ihelg. Som vanligt (x Är ensam hemma så ska väl njuta av att jag har huset för mig själv!
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lördag
Máten och vara med min kanin Jappo
Söndag
Matén och Jappo
:D
Idag har det varit fullt upp. Jobbade 07.30-16.30. Åkte in till stan med 17.00 bussen å var på dejt (: <3
Sedan var jag med två kompisar å kom precis hem (:
Imorgon ska jag till Mimmi (Nova.Caspian) å så ska Malin å malin dit, å så är Erika å Julia där. Som dom har skrivit tidigare i tråden ska vi grilla å sådär, å så ska dom hit å träffa alla sötbollarna :)
På söndag är det KU. Sen ska jag fixa lite allmänt inför jobbet. Har en massa att planera å sådär :)

fara på stan och köpa en hjälm och ett par innebandyskor. :)
Jag ska slappa hemma, ska till stallet i eftermiddag. Mysa med kaninerna osv :)

Idag så är jag ensam hemma med kaninerna till runt 3 halv 4 :) Men ska väl typ spela Sims 2 och vara inne på KIF nästan hela dagen :)