Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 298 ggr
Jennie104
0

OT: HJÄLP

Jag logga in på MSN du adda någon mej och jag bara: vem är det sen kom det upp en bild och det var en skäggig gubbe på typ 50 år :(

Ett Pervo hjälp har panik hur fick han tag på mej

Tagit bort honom och blockat

Grinar nästan SKärrad PANIK PANIK

Jennie104
0

Gråter Panik :<

Tina-A
0

Ta det lugnt, det är med säkerhet ingen fara. Din mail finns säkert lite överallt och någon kompis eller någons kompis kompis nånting sagt till nån och så vidare.. Ingen kan spåra dig så det är bara att blocka och ta bort.

En i libanon fick min mail på nåt underligt sätt förut och han är blockad och deletad för länge sen men minst 1 libanes (heter det så?) addar mig om dagen. Blockar och deletar alla som addar mig på msn om jag vet inte att någon jag känner ska adda mig. Resten ryker för det är med störta sannorlighet folk från libanon som frågar konstiga saker.

Oroa dig inte!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Taci
0

Som Tina sa, det är inget att oroa sig för. Har du blockat honom så får han inte tag på dig! Du kan va helt lugn.

Mimmiih
0

En gång var det en massa japaner eller kineser som addade mej, du förstår, mimmi är typ något fordon eller något…  :S   Gå in på mimmi.com..   ;)    dom började att skriva en massa kinesiska tecken eller nått till mej…  :P

Ellen95
0

Läskigt!

ciss
0

Har fått massa typ mail från porrsidor & mail från personer som skriver typ kinesiska tecken. Händer typ jämt att libaneser, kineser, tyskar osv addar mig & skriver saker jag inte förstår. Det är bara att blocka, inte speciellt farligt.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se