Kanin säkra
Ingen som har säkrat sina lister ngn gång?
Det ska finnas 'sladdsamlare' som det är meningen att man ska ha längst lister. Jag är säker på att jag har sett det i alla fall.
Koll på ställen som ikea, kjell&co och Clas Ohlsson.
Jag har dragit alla mina sladdar i lister längs golvlisterna. Finns att köpa överallt typ. Sladdar på gömda ställen har jag lagt i sladdasamlare :)
Pretty wise //
#3 jag bor i lägenhet och får inte ändra på den list som finns där, men menar du att man kan täcka den gamla listen och kabeln ovanpå med en ny list?? Behöver nått som enkelt kan sättas dit gärna tejpa eller klistra fast? #2 ja jag får kolla runt.
För det går nämligen inte att lossa kabeln som ligger ovanpå listen heller, den är även övermålad, därav att jag behöver nått som man bara kan sätta ovanpå..
Jag har silvertejp på en kabel som går bakom min säng och det verkar som min kille låter den vara nu :) annars finns det spray att köpa som smakar äckligt så de låter det va :)
Kanske kan gå…dock är hon riktigt snabb, så fort hon ser en sladd har hon bitit tag i den och förstört den på bara ngn sekund…som tur var det två sladdar som ej var i..Nu måste jag springa efter henne hela tiden så fort hon är ute ur buren..
Oj va jobbigt… Själv har ja blivit av med ett antal applekablar,.. Rip dyraste kablarna i mitt rum…
Ja det är jobbigt, vill ju ha ute henne så mkt som möjligt, kan inte lämna rummet när hon springer runt och inte heller sysselsätta mig med ngt annat, måste passa henne varje sekund. Ska försöka se hur jag kan kaninsäkra på ett bra sätt. Har sett lite saker jag ska inhandla. Dock har jag inte löst det med listerna, får fråga i ngn butik kanske.
aa okej, samma här min kille hittar alltid nått att busa med! vad jag hört så är vattenslangar ganska bra också om sladden inte sitter fast i väggen…^^