Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 5609 ggr
Chillevipp
0

Matta i kaninbur?

Jag funderar på att ha en matta i kaninburen (innebur) just nu har jag spån men det är sjukt störande att ha det på golvet hela tiden. Så jag undrar vad man ska ha för matta i buren?

[thildaaaa]
0

Om din kanin går på låda så är det ett superbra alternativ! :) jag har två lager med mattor från ikea! Ett lager med mattor som kostan 4kr st, sånna där dörrmattor tunna svarta och ovanpå det har ja deras toamatta som kosta typ 79kr som är typ 100x60 ellerså, så den täcker nästan hela buren :) den finns i flera färger och är som små maskar på den ^^ mkt mjuk och skön! Har endast de billiga mattorna underst för att han ej ska böja runt mattan en massa och gräva i hörnen så jag väcks kl 7…

Cindy S
0

Ja, köp mindre mattor(som får plats i tvättmaskin).

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

ninen DH
0

Borde det inte funka att lägga ut flera st av Borris (länk: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80186688/?query=borris)

Om dom glider runt kan man ju sätta halkskydd eller karborreband under. Och kaninen skulle kissa på en kan du bara byta ut/ tvätta den!

Chillevipp
0

#1 ja hon gå på låda.

Cindy S
0

#3 De har väl halkskydd?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

[thildaaaa]
0

det är borris jag har underst :) brukar skura dem i duschen bara :) det är nog dags snart att tvätta mattan ja har överst ^^ denna har jag överst http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40211213/ den är mjuk och skön, lätt att sopa upp bajs osv :)

Chillevipp
0

Tack för alla svaren, tänkte åka förbi rusta och Ö&B eftersom det inte finns ikea i stan. Så får se vad det blir :)

Cindy S
1

Jysk har annars billiga 6kr dörrmattor, men utan halkskydd.

Jessica Jones (2015-)