Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 576 ggr
[jenny-]
0

OT: Spöke

Jag tror jag har ett spöke i mitt rum ;) Jag har hört en flicka skratta som om hon var någonstans i mitt rum TVÅ gånger sen jag satte mej här inne. Har kollat ut båda gångerna, har utsikt ner mot vägen, inte en människa. Frågade mamma, pappa och syrran som sitter nere vid tv:n om dom hade skrattat men dom har då inte gjort det. Det hade jag ju hört med, om det var dom.

Antingen är det dags att kolla hörseln eller så kanske jag får be min nya "rumskompis" att gå mot ljuset eller vad man säger.. ;P

Vet att det finns en övernaturligt.ifokus menmen.. Hahahhaa, vad tror ni, är det jag som har gått och blivit galen? (fast det e jag ju redan :P)

Taci
0

Jag tror faktiskt på "spöken".. har sett många program om sånt där, å endel verkar väldigt trovärdigt. Jag har också upplevt såntdär, vaknat av att det känns som nån tittar på mig, så slår jag upp ögonen o det ser ut som en kvinna står framför mig osv.. :/

[jenny-]
0

jag vet inte vad jag ska tro :P men visst e de lite mysigt att inte vara helt ensam. Om jag har tur kanske det är min skyddsängel :D skulle behöva en sån :P

Milly_94
0

Läskigt.Jag tror typ på spöken :/

Dior_94
0

det är läskigt när sånt händer!

Ellen95
0

Fy så läskigt!! skulle bli livrädd. Skulle aldrig våga sova i mitt rum då! Är lite "spökrädd"

Taci
0

#2, mysigt!?! Nej det tycker jag verkligen inte ;D

senna
0

#1 - ohh. gud. det är så hemskt när man inbillar sig att man ser någon! :'O

en gång hade jag typ en mardröm , och så öppnade jag ögonen, och då så inbillade jag mig att jag såg en man som stirrade på mig. :'O

Gud så rädd jag blev. :/

Flippa
0

Jag vet att spöken finns, men inte sånn som dödar en , men en som följer en och sådär. Jag vet ett spöke. Men jag vet inte om jag får berätta det för carro. Eller om hon vill berätta det själv

ciss
0

Jag tror också på andar & sånt. Inte vita typ lakan med kedjor som säger BUUUH, men ja, ni vet ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sotis
0

Fyy så hemskt! Jag skulle aldrig våga sova i mitt rum om jag kanske hade ett spöke där:P

senna
0

Jag är väldigt lätt-skrämd. xD
jag kan typ inbilla mig att jag hör steg eller något i mitt rum, och så blir jag liiiiivrädd, slänger mig under täcket och ligger där hela natten. x'D

KvirrZ
0

Usch ^^

- Mvh Emma

Flippa
0

#11 haha ;) Då är vi 2

soten
0

#8 Jo jag kan berätta det.

Jag och Jeka (Flippa) hörde mamma säga till Sarah (min syrra) att när mamma stog och laga mat hade hon lagt en sked på bordet. Det är ju liksom en grop i en sked och skeden låg på bordet så det var en buckla som petade ut. Mamma hörde att den rörde sig och hon kolla på skeden och den låg mot andra hållet! Alltså ingen buckla pekade ut, nu var skeden vänd så det var en grop.

Jag vet att det är min morfar

Flippa
0

Carros morfar är ju läskig :S Carro jag hatar då hon berättar sånna dära saker! Jag blir rädd ;/ Hatar att sova hos din mamma xD

allobosia
0

Jag är säker på att spöken finns… Det finns ju hur mycket bevis som helst och hur många som helst som har sätt :) Det är ju omöjligt att alla hittar på, eller? ;)

soten
0

#15 Då är det väl dax att jag berättar nåt mer!

Tina-A
0

#16: "hur mycket bevis som helst".

Tyvärr finns det inte ett enda bevis för att spöken finns. Inte ett enda!

Men det finns inte heller några bevis för att dom inte finns. Så man kan egentligen inte veta.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Flippa
0

#17 Dom då darton satts på eller vadå? :S

allobosia
0

#18 Joho det finns ju visst bevis… Bilder å sånt.. :P

Tina-A
0

#20: Nej, finns inga bevis på att bilderna eller filmerna är äkta.

soten
0

#1 Datorn stängdes faktist av sig för en stund med jag är hos pappa nu me huser är byggt 1901

Tina-A
0

Nån som tittat på ghost busters? Verkligen en hel del skrämmande grejer ^^

Fast också många filmer dom bevisar är fejk, men sen också mycket väldigt spännande!

emmsaaan
0

Usch. LÄskigt. Och precis när jag började läsa så var det nån som började vissla svagt. hoppas att det va pappa! eller grannens stereo, står på högsta vol :/