Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 590 ggr
[tanyas]
1

Kan någon ta Milo?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr måste jag börja leta efter ett nytt hem åt min lilla Milo, då min pojkvän efter att vi flyttat ihop blivit väldigt allergisk mot honom.  Därför tänkte jag se på denna sidan om det finns något hem för honom.

Milo är en rexpälsad dvärgvädur, kastrerad och 1,5 år (född 1 mars 2013)
Han har varit utekanin i somras men är normalt sett innekanin. Han är rumsren och går på kattlåda som finns i mitt badrum och har aldrig bajsat eller kissat någon annanstans, så eftersom att han inte är van vid att sitta i en liten bur, är det inget jag vill att han gör i fortsättningen heller.

Han är väldigt personlig, nyfiken och social. Han älskar när man klappar honom och sätter sig gärna framför soffan vid fötterna på kvällarna när han vill bli klappad. Han är inte så tålmodig att sitta i famnen men jag har övat med honom och det blir bättre och bättre 

Finns det någon därute som kan ge honom ett bra hem och kärlek? Vi finns i Sthlm län, men jag kan åka igenom halva Sverige för ett bra hem till honom. Jag vill inte ha några pengar för honom och det är inte akut att bli av med honom. Viktigast är att han får det bra. Kan även tänka mig att ge bort honom på provtid, om du skulle vilja se hur han går ihop med andra kaniner.

[Lollo 97]
0

Åh, så vacker. ❤️ Skulle vilja ha honom själv. Men ska inte skaffa någon mer kanin förrän till våren och den ska helst va något år äldre än denna :)

Hoppas han hittar ett fint och kärleksfullt hem.

jbson
0

Men så söt! 😍